Inlägg från: Anonym (tt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tt)

Otrohet via sms/snapchat

tråkigt verkligen! Tyvärr är ju en del personer såna att de söker uppmärksamhet utanför vardagen. De flesta tycker inte det är speciellt schysst, om man inte avtalat innan att det är ok.

antingen har hon tröttnat på dig eller så är hon "sån" att din uppmärksamhet inte räcker för henne. Då måste du ta ett beslut om du vill leva med henne eller inte. Hon lär inte ändra på sig om detta ger henne något

• Anonym (tt)

fråga henne om hon är villig gå i parterapi? Då kan ni prata om saken på ett neutralt sätt och även ta upp om ni inte är nöjda hemma.

• Anonym (tt)
    SFSpappan skrev 2016-09-05 12:53:14 följande:

Tanken har slagit mig att göra de men frågan är om hon kan vara ärlig där.

Är sjukt rädd att bli sårad igen.

Hon säger själv till mig att hon inte kommer göra om detta men vad vet jag.

Har fått väldigt dålig självkänsla efter detta och vågar som sagt inte lita på någon. Parterapi kanske är enda utvägen eller sätta . på förhållandet. Är kluven.

terapeuter brukar vara rätt bra på att "se igenom" när folk försöker ljuga. De ställer listiga frågor så att man till slut måste svara, eller tiga och då är ju det ett svar det också.
    Sen behöver inte terapi betyda att ni blir lyckliga och fortsätter tillsammans, men det kan göra att ni kan prata utan at tråka i luven på varann och du kan få klarhet på dina frågetecken.
Svar på tråden Otrohet via sms/snapchat