Inlägg från: IdaLindberg |Visa alla inlägg
  • IdaLindberg

Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!

Hej! Jag minns inte om jag skrivit i tråden tidigare eller bara tänkt göra det. Men jag har inte varit aktiv tidigare iaf. Jag väntar fjärde barnet med bf 19 april, så inte i maj kanske finns en sån tråd eller är jag välkommen här? :) jag har två döttrar födda 07 och 09 och en son född 13. Är nu i vecka 15. Valde bort kub och har tid för rul 23 november. Ska till bm på torsdag och hoppas få lyssna på hjärtat då. Illamåendet och tröttheten har gett med sig och just nu mår jag väldigt bra. Jag övningskör men har inte kunnat göra det sista två veckorna då min syn känns kraftigt försämrad. Någon annan här som drabbats av det? Jag är närsynt men har tidigare kunnat ha samma styrka som före graviditeten men nu har jag behövt boka tid hos optikern på fredag.

• IdaLindberg
    Micka! skrev 2016-10-22 10:23:28 följande:

Hej!

Självklart får du va med här, några väntar sjätte barnet och någon har bf i januari!

Härligt att du mår bra, jag börjar må bättre, men har fortfarande mer illamående på kvällarna och så trött så klart. Vi ska på kub 9 november, är lite orolig över vilka siffror vi kommer få! Rul har vi 16 dec.

Jobbigt att du ser sämre, har inga synprobmem själv. Men det är ju viktigt att kolla upp. Brukar få massa andra problem...typ foglossning och förra graviditeten fick jag pupp, gravidklåda det var jättejobbigt!

Har inte berättat för barnen än, men ska nog göra det innan höstlovet börjar....

Kul :)

Jag håller tummarna för att det går bra på kub!

Har du fått bra siffror tidigare?

Ja nu är det värsta att jag inte kan övningsköra! Annars hade det inte varit hela världen... Vill så gärna ha körkort innan bebisen kommer men det känns som att tiden tickar på i ett rasande tempo.

Gravidklåda låter jobbigt, hoppas du slipper det denna gång. Foglossning fick jag senaste graviditeten så nästan räknar med att få det igen. Men för mig fungerade bältet bra så jag jobbade på tills jag gick på gravidpenningen. Så hoppas isåfall att det blir lika 'lindrigt' denna gång:)

Vad spännande! Tror du att dom blir glada? Hur gamla är syskonen?

Är det några Stockholmsmammor här förresten?
Svar på tråden Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!