Inlägg från: Anonym (Normal~) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normal~)

"Normal" storlek?

Valde normal för att jag älskar analsex och de andra storlekarna känns lite väl stora för min smak när det kommer till just analsex. 

• Anonym (Normal~)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-09 22:32:56 följande:

TS du kommer aldrig komma i närheten av ett ligg på BC med din normalstora kuk. Så enkelt är det. Glöm allt skitsnack om att normalstor duger o.s.v. som du luras i på t.ex. detta forum. En stor kuk är vad som avgör om du får ligga eller inte om du letar efter sexkontakter.

Har du inte begåvats med en stor kuk kommer du aldrig vara önskvärd i den sexuella världen, så det är bara att lägga ner.

Damn, lite väl elakt sagt kanske? 
  • Anonym (Normal~)
    Anonym (Mjo) skrev 2016-09-10 20:26:22 följande:

Men denna omröstning blir ju helt konstig? Jag föredrar runt 16-17cm, och det gör jag för att det är "normalt" för mig. De flesta jag har varit med har haft ungefär det måttet. Då kan jag ju inte kryssa i "lite över normalt"? Och vad menar du med normalt eg?

Antar att han gick efter de här studierna om vad en "normal" är. 

"Brittiska forskare har kommit fram till vad som anses vara en "normal längd och storlek" på en penis. De menar att den genomsnittliga storleken på en erigerad penis är 13,2 cm lång och omkretsen är 11,66 cm och en penis som är slak är 9,16 cm lång och 9.31 cm i omkrets."
  • Anonym (Normal~)
    Anonym (Normal fail) skrev 2016-09-11 20:41:16 följande:
    Så ens trygghet i sin förmåga att tillfredsställa kvinnan kommer få alla storleksfixerade kvinnor att släppa det och tänka om? Tillåt mig tvivla. En stor kuk är 95% av allt om en man ska lyckas på BC. Men, nej, en normalstor kuk duger gott och väl som många hävdar och vill lura i män, vilket är en direkt lögn!
    Just på BC har normalstora kukar inte så stor chans, det kan jag hålla med om. Men i verkliga livet är det en helt annan femma. 
Svar på tråden "Normal" storlek?