Inlägg från: Anonym (Normal fail) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normal fail)

"Normal" storlek?

TS du kommer aldrig komma i närheten av ett ligg på BC med din normalstora kuk. Så enkelt är det. Glöm allt skitsnack om att normalstor duger o.s.v. som du luras i på t.ex. detta forum. En stor kuk är vad som avgör om du får ligga eller inte om du letar efter sexkontakter.

Har du inte begåvats med en stor kuk kommer du aldrig vara önskvärd i den sexuella världen, så det är bara att lägga ner.

• Anonym (Normal fail)
    Anonym (Normal~) skrev 2016-09-09 22:44:22 följande:

Damn, lite väl elakt sagt kanske? 

Elakt? Det är så det är! Alla (många) män med helt normala kukar avfärdas så det ryker om det bara för att en stor kuk inte kan erbjudas. Är det några som är elaka så är det väl dom som skapar detta läge, inte den som påtalar att det är så?
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (den stora bc hypen) skrev 2016-09-11 02:41:09 följande:

Sedan kan vi väl alla enas i att bitterhet sällan är något som är attraktivt? Män som gnäller på bc för att de aldrig får napp är väldigt vanligt förekommande - oavsett storlek. Jag tror att ett välformulerat mail och en trygghet i sin egen förmåga att tillfredsställa kvinnan räcker väldigt långt

Min älskare sedan några år tillbaka (funnen på bc) är ytterst normal storleksmässigt men hade flera älskarinnor innan mig, från bc, sina "blygsamma ' 15 cm till trots. Men så är han också trygg i sig själv, formulerar sig väl och gillar sin normalstora kuk.

Så ens trygghet i sin förmåga att tillfredsställa kvinnan kommer få alla storleksfixerade kvinnor att släppa det och tänka om? Tillåt mig tvivla. En stor kuk är 95% av allt om en man ska lyckas på BC. Men, nej, en normalstor kuk duger gott och väl som många hävdar och vill lura i män, vilket är en direkt lögn!
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (Normal~) skrev 2016-09-11 22:48:59 följande:

Just på BC har normalstora kukar inte så stor chans, det kan jag hålla med om. Men i verkliga livet är det en helt annan femma. 

Vad är verkliga livet?

När kvinnor söker och vill ha rent sexuella träffar/relationer så är det stora kukar som gäller. Män med normalstora kukar kommer ha extremt svårt att hitta en sexkontakt, enbart för att de inte begåvades med en stor kuk, oavsett alla andra egenskaper de har.

Det vill de i "verkliga" livet också, men där tvingas de kompromissa bort den biten. Det innebär dock inte att de är nöjda med sin partners normalstora kuk.
  • Anonym (Normal fail)
    Anonym (J) skrev 2016-09-12 16:28:38 följande:

Jag är tjej och håller med om detta. Men det finns faktiskt många tjejer som inte tycker det är viktigt. Precis som att många män tycker det är asskönt med en riktigt trång fitta men nöjer sig med en normaltrång.

Skillnaden är att det där med män och trång fitta är inte i närheten av samma nivå. Jag har i princip aldrig sett någon efterfråga specifikt en trång fitta på nätet och heller aldrig hört sådant snack i verkligheten heller. Önskemål och krav om stor kuk från tjejer har jag dock läst och hört flitigt så det där är en tjejgrej helt och hållet med storleksfixering, som tyvärr skadar och bryter ned många män och som samtidigt inte kan göra något åt det!
Svar på tråden "Normal" storlek?