Tröttare snart 3 åring
Kan dom bli lite tröttare där månaderna innan dom ska fylla tre? Jag menar allmänt lite tröttare.
Hoppas nånmed erfarenhet vill svara. Man blir ju orolig för allting.
Kan dom bli lite tröttare där månaderna innan dom ska fylla tre? Jag menar allmänt lite tröttare.
Hoppas nånmed erfarenhet vill svara. Man blir ju orolig för allting.
Ja, det förstår jag. Tack för svar! Men jag menar om fler upplever att deras barn när dom var månaderna innan tre började vara lite tröttare?
Tack snälla för svar! Fler??
Inga fler?
Fler som upplevt att er 3 åring blivit tröttare? Hur länge höll den perioden i sig? Blir orolig. Snälla nån...
Ja, så kan det säkert också vara. Tyckte han blev tröttare sedan klockan ändrades.
Fler med trötta 3 åringar som varit det i en period?!
Tack för svaret. Och för att du delade med dig av dina erfarenheter.
Det har jag aldrig hört talas om. Det kan ju vara så mycket.
Han låter täppt i näsan och varit i 2 månader utan att vara sjuk så kan ju vara polyper också som gör en trött. Jag tänkte avvakta och se och isåfall gå och kolla.
Några fler som haft en trött 3 åring som bara varit en fas?!
Verkar som det stämde att han blev tröttare där just runt 3 år och surare för nu har han piggnat till och utvecklats märker man. Tänkte skriva det ifall fler undrar.
Precis samma här!
Piggare på eftermiddagarna, och mycket har hänt utvecklingsmässigt.
Precis samma här!
Piggare på eftermiddagarna, och mycket har hänt utvecklingsmässigt.
[quote=77358524][quote-nick]sokratess skrev 2017-01-29 17:41:05 följande:[/quote-nick]
Tjurighet har vi gott om ????
Men tröttheten är inte så farlig. Men som sagt Tjurighet och trots så det räcker. Men det gör väl till de flesta 3-åringar antar jag.
Vad jobbigt med tröttheten...
Vet inte om han är så trött egentligen...
Vissa dagar slänger han sig bara på golvet och tjurar och gnäller över allt så jag uppfattar det som att han är trött men som idag var han pigg och glad hela dagen utan att ens vila en stund i soffan som han brukar. Så det skiftar väldigt. Handlar nog väldigt mycket om tjurighet och trots egentligen.