• Anonym (Peter)

Normalt att "knulla" en kudde?

Brukar ibland sätta på en film med en naken tjej som onanerar och sedan ligga på mage och göra knullrörelser mot en kudde medan jag tittar... När utlösningen börjar närma sig så rullar jag på en kondom på snoppen... Sedan fortsätter jag med knullrörelserna medan jag fantiserar om att jag knullar tjejen i filmen. Får sedan en helt underbar orgasm och fyller kondomen med sperma...

Är detta normalt? Tycker detta är betydligt skönare än att runka på vanligt sätt, men ändå skäms jag lite efteråt varje gång...

• Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?
  • Dorian Ertymexx

Vet inte om det är normalt eller inte, men om det är skönt så, ja, vem bryr sig vad du gör med din kudde?

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (Topp)

Varför inte, tänker jag. Hur du onanerar när du är själv spelar väl ingen roll. (Jag är kvinna)

• Anonym (Inget)

Absolut inget att skämas över. Jag gör samma sak fast utan bild. Jag fantiserar i huvudet. Är dock kvinna men principen är samma :)

• Anonym (Inget)

Absolut inget att skämas över. Jag gör samma sak fast utan bild. Jag fantiserar i huvudet. Är dock kvinna men principen är samma :)

• Anonym (Peter)

Tack för era positiva svar! Känns bra att kunna fortsätta med denna sköna onani-metod utan att behöva skämmas...  :)

• Wikings

Varför skämmas för vad du gillar.

Om du nu skulle gilla stoppa snoppen i akvariet medan du runkar samtidigt som du har en tandborste i röven så är väl det din ensak. Fan gillar du och njuter av det så kör på och skäms inte för det.

• Aikido

Så länge du inte gör någonting mot kuddens vilja kan jag inte se något fel i det du gör. Men kom ihåg att ett nej är alltid ett nej.

• Anonym (Topp)
    Aikido skrev 2016-09-14 10:45:50 följande:

Så länge du inte gör någonting mot kuddens vilja kan jag inte se något fel i det du gör. Men kom ihåg att ett nej är alltid ett nej.

Men hjälp. Tänk den situationen när min vibrator börjar gnälla "hjälp, nej!". Måste lyssna efter noggrannare i framtiden så jag inte gjort något riktigt dumt :O
  • Aikido
    Anonym (Topp) skrev 2016-09-14 10:48:23 följande:
    Men hjälp. Tänk den situationen när min vibrator börjar gnälla "hjälp, nej!". Måste lyssna efter noggrannare i framtiden så jag inte gjort något riktigt dumt :O
    Jag tar för givet att du är kvinna när du skriver vibrator. Du kan nog vara ganska lugn. Den dag din vibrator fått nog och stegar in på polisstationen och säger att den blivit sexuellt utnyttjad kommer poliserna bara att skratta och säga "Men du grabben, det är ju öppet mål liksom. Passa på att ta för dig". Och ja, en vibrator är alltid ett maskulint ting. Även om den är rosa.

Det är värre för oss män med kuddar. Ja inte jag då alltså utan de av mina buksvågrar som roar sig med dylika. 
Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?