• Anonym (Peter)

Normalt att "knulla" en kudde?

Brukar ibland sätta på en film med en naken tjej som onanerar och sedan ligga på mage och göra knullrörelser mot en kudde medan jag tittar... När utlösningen börjar närma sig så rullar jag på en kondom på snoppen... Sedan fortsätter jag med knullrörelserna medan jag fantiserar om att jag knullar tjejen i filmen. Får sedan en helt underbar orgasm och fyller kondomen med sperma...

Är detta normalt? Tycker detta är betydligt skönare än att runka på vanligt sätt, men ändå skäms jag lite efteråt varje gång...

• Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?
  • Frontline
    Aikido skrev 2016-09-15 15:40:36 följande:
    Då är man trädkramare. Eller naturist. Eller bara trä(d)skalle.

Brödrostar är underskattade. Framförallt som doppvärmare.,
    Dendrofil är man väl isf
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Aikido
    Frontline skrev 2016-09-15 18:24:10 följande:
    Dendrofil är man väl isf smile2.gif
    Är man mer benägen att få den läggningen om man är miljöpartist månntro?

• Pussan

En orgasm är alltid bra. Man mår så bra av det. Det finns så mycket man kan använda, möjligen mer för damer?
    Så kör på med kudden vid behov tycker jag, men annars kan du ju prova en rumstempererad melon t ex? Eller en grapefrukt om den är stor nog? 

• Frontline
    Aikido skrev 2016-09-15 20:00:08 följande:
    Är man mer benägen att få den läggningen om man är miljöpartist månntro?

• Anonym (Mia)
    Anonym (Jag) skrev 2016-09-15 12:35:14 följande:

Själv knullar jag en tom toarulle insmord med glidmedel för att försöka få ett hum om hur det känns att knulla med en verklig tjej. Normalt?

*asg*!

Du måste verkligen vara bra desperat!
  • Frontline
    Anonym (Jag) skrev 2016-09-15 12:35:14 följande:
    Själv knullar jag en tom toarulle insmord med glidmedel för att försöka få ett hum om hur det känns att knulla med en verklig tjej. Normalt?
    Prova på att knulla en termos full med kokta makaroner det ska tydligen vara snarlikt
  • Famous

Haha :D

Aikido skrev 2016-09-14 10:45:50 följande:

Så länge du inte gör någonting mot kuddens vilja kan jag inte se något fel i det du gör. Men kom ihåg att ett nej är alltid ett nej.

• Anonym (Blöjhumparen)

Jag brukar ta på mig en blöja och sedan humpa kudde. Skönt och Skämsigt.

• Anonym (NEJ!)

Kudden har inte gett sitt samtycke! Den kan inte kommunicera sitt nej. Det är grovt sexuellt ofredande.

• Anonym (Jag)
    Frontline skrev 2016-09-17 23:10:57 följande:

Prova på att knulla en termos full med kokta makaroner det ska tydligen vara snarlikt

Låter svårt att få till någon friktion att tala om men några kanske har provat?
Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?