• Anonym (Peter)

Normalt att "knulla" en kudde?

Brukar ibland sätta på en film med en naken tjej som onanerar och sedan ligga på mage och göra knullrörelser mot en kudde medan jag tittar... När utlösningen börjar närma sig så rullar jag på en kondom på snoppen... Sedan fortsätter jag med knullrörelserna medan jag fantiserar om att jag knullar tjejen i filmen. Får sedan en helt underbar orgasm och fyller kondomen med sperma...

Är detta normalt? Tycker detta är betydligt skönare än att runka på vanligt sätt, men ändå skäms jag lite efteråt varje gång...

• Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?
  • Haskel
    Aikido skrev 2016-09-14 11:34:36 följande:
    Jag tar för givet att du är kvinna när du skriver vibrator. Du kan nog vara ganska lugn. Den dag din vibrator fått nog och stegar in på polisstationen och säger att den blivit sexuellt utnyttjad kommer poliserna bara att skratta och säga "Men du grabben, det är ju öppet mål liksom. Passa på att ta för dig". Och ja, en vibrator är alltid ett maskulint ting. Även om den är rosa.

Det är värre för oss män med kuddar. Ja inte jag då alltså utan de av mina buksvågrar som roar sig med dylika. 
    Det finns ju även ganska stora likheter med dejting.
    Då jag tror att det är väldigt enkelt för en kvinna att skaffa en ny vibrator, om den klagar.
    Men väldigt svårt för en vibrator att hitta en ny kvinna...
  • Anonym (Topp)
    Haskel skrev 2016-09-14 12:01:37 följande:

Då jag tror att det är väldigt enkelt för en kvinna att skaffa en ny vibrator, om den klagar.

Jaaa... har inte tänkt på det så. Den får faktiskt vara nöjd med det den har!
  • Aikido
    Haskel skrev 2016-09-14 12:01:37 följande:
    Jag känner en som jobbar på en återvinningsstation och han har sett många sorgliga exempel bland elektronikskrotet. Allt från utslitna (tänk vita fingrar) och bleka till nästan nya som kryper omkring bland elektronikskrotet och letar efter en ny partner. Detta är ett samhällsproblem som tyvärr inte har fått den uppmärksamhet det förtjänar i relationsspalterna.
  • Haskel
    Aikido skrev 2016-09-14 17:12:44 följande:
    Jag känner en som jobbar på en återvinningsstation och han har sett många sorgliga exempel bland elektronikskrotet. Allt från utslitna (tänk vita fingrar) och bleka till nästan nya som kryper omkring bland elektronikskrotet och letar efter en ny partner. Detta är ett samhällsproblem som tyvärr inte har fått den uppmärksamhet det förtjänar i relationsspalterna.
    Fy fan vad hemskt det låter. Stackars vibratorer, måste alltid ställa upp, även om de inte vill. Vill man skiljas eller inte ställer upp, hamnar man alltså bland elektronikskrotet, med föga möjligheter att träffa någon ny.

Det är absolut dags för en ny samhällsrörelse. För vibratorers likaberättigande, och lika värde.

VIBRATIONISMEN!!!
  • eMund

Oj de lät lite udda. Men så länge det är ok för kudden så gissar jag att det är lugnt...

• Frontline

Frågan är ju vad kudden säger?

Är det en kudde från IKEA eller JYSK eller en vanlig random kudde?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Jag)

Själv knullar jag en tom toarulle insmord med glidmedel för att försöka få ett hum om hur det känns att knulla med en verklig tjej. Normalt?

• taquine

Jajamensan , när jag var ute nu för en stund sedan knullade jag med ett träd.Tall tror jag det var ... eller gran kanske, och han var enorm . Nu tog jag inte tiden men vi höll säkert på i en hel kvart Så varför inte med kuddar eller en brödrost kanske ?

Goodness me
  • Wikings
    Frontline skrev 2016-09-15 07:50:11 följande:

Frågan är ju vad kudden säger?

Är det en kudde från IKEA eller JYSK eller en vanlig random kudde?

Är det ONS kuddar tror jag dess ägare kan ha problem med det.

I övrigt är det ju grymt. Bara byta överdraget om man är sugen på lite mörkt, ljust, indiskt, asiatiskt eller till och med tecknad tjej.

Snacka om att kunna variera sina älskarinnor
  • Aikido
    taquine skrev 2016-09-15 14:34:17 följande:
    Jajamensan , när jag var ute nu för en stund sedan knullade jag med ett träd.Tall tror jag det var ... eller gran kanske, och han var enorm . Nu tog jag inte tiden men vi höll säkert på i en hel kvart smile1.gif Så varför inte med kuddar eller en brödrost kanske ?
    Då är man trädkramare. Eller naturist. Eller bara trä(d)skalle.

Brödrostar är underskattade. Framförallt som doppvärmare.,
Svar på tråden Normalt att "knulla" en kudde?