Bipolära och Borderline människor...
Självklart som jag sa innan så är inte alla otrogna o jag va upprörd när jag skrev inlägget o jag förstår sjukdomen är från person till person. Kanske va de för dom jag varit med inte gått på medicin eller jobbat med sin själva..vad vet jag . Vet bara att googlar man på forum för bipolära / borderline o läser hur folk uppfattar dom i parrelationer så är de just mycket, lögner , dom är elaka o känslokalla (förmodligen då dom mår som värst) självupptagna kanske under de maniska perioderna . Men är de ofta såna problem o personen aldrig förändras så tycker jag de känns väldigt svårt leva i en sån relation. Ni kanske är underbara hela tiden , men jag har pratat med så många under dom här åren o många säger samma..
Du låter det gå så långt att du till och med skriver en tråd här om det, trots att det är uppenbart att du kommer såra människor med de diagnoserna när du skriver så allmänt och negativt om dem.
Du har uppenbart andra att diskutera detta med irl. Vilket är syftet till tråden? Är det just att dessa människor "ska ta åt sig?"