Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Vuxen styvdotter

Nej, det tycker jag inte är rimligt. 

Att du kunde skrika och gapa tillbaka när du hade sådan migrän att du till och med spydde?

• Påven Johanna
    Anonym (Emmy) skrev 2016-09-19 15:00:35 följande:

Jag anser att hon ska be om ursäkt för sitt agerande medan sambon inte tycker att det är någon stor grej att hon betedde sig så illa eftersom hon är hans barn. Jag anser att vuxna personer beter sig som vuxna i andras hem annars behöver de inte komma dit.

Jag tycker också att hon borde be om ursäkt, men jag skulle inte anse att det var en så viktig sak att jag tyckt att det varit värt att gräla om. Jag hade sagt min mening om det, och sedan gått vidare. Ni har ju aldrig tidigare haft några konflikter, skriver du, så då går väl detta att avfärda som en enstaka isolerad och märklig händelse som möjligen utlösts av något som över huvud taget inte hade med dig att göra. Om du är den större personen nu så får du kanske också reda på vad som låg bakom utbrottet.
  • Påven Johanna
    Anonym (mimi) skrev 2016-09-19 23:49:05 följande:

Ja, har också läst samma sak men tror att det var en midsommarafton. Men det var också migrän och en styvdotter som gapade och skrek. Konstigt ibland känns det som om vissa trådar blir recyclade här på FL...

Det där är ju så jävla irriterande, vid sidan av att vara direkt sjukt. Påhittat dravel, jag är så trött på det. 
Svar på tråden Vuxen styvdotter