Inlägg från: Anonym (Elvira) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elvira)

Skönt konstaterande…

Om hon inte vill så vill hon inte, det måste du acceptera.

Jag är som din fru, min sambo har accepterat läget. 
    Min lust är borta till 100% och ärligt talat vill jag inte ha tillbaka den ens.
    Jag saknar det inte helt enkelt.

Du måste bestämma dig för om du vill leva med henne eller inte under rådande förhållanden.

• Anonym (Elvira)
    Anders 386 skrev 2016-09-20 16:47:02 följande:
    Ja, det är nog läge att acceptera och ta konsekvenserna TS. 

Lämna din ointresserade fru och sök dig ut för att finna någon som uppskattar sex. 

Och precis som "Elvira" och många andra - har man inte lusten så saknar man den inte heller. Och då blir det ganska ointressant att fortsätta eftersom man inte får ut det man önskar av förhållandet...  För många är sexet en viktig ingrediens i livet - och utan sex och fysisk närhet blir livet ganska tomt och innehållslöst. 

Har varit nära några gånger själv - Vi har oftast haft regelbunden sex - men det är inte speciellt viktigt för min partner, det är viktigare att ägna sig åt sociala kontakter och ägna timmar åt att uppdatera sig om bekanta och deras barn o barnbarn. Sånt som jag själv inte bryr mig ett dugg om. Jag vill leva här och nu och inte genom andra människor.
    Alla är inte som du min vän.
    Min sambo har valt att stanna och detta har pågått redan i flera år.

Det finns andra sätt jag kan hjälpa honom på.
  • Anonym (Elvira)
    Black Mamba 666 skrev 2016-09-20 18:31:03 följande:
    Skillnaden är att du vet att din lust är borta och det är på lika villkor där din sambo får göra ett aktivt val och det är ni ense om. Min fru tycker inte det är något fel på hennes lust och kommer att beskylla mig för att ha fördärvat vår familj om jag kastar in handduken.
    Du sitter lite i en rävsax.
    Jag tror nästan att hon ljuger... hade hon haft lust så hade lusten infunnit sig på andra tidpunkter också.
  • Anonym (Elvira)
    Black Mamba 666 skrev 2016-09-20 19:33:34 följande:
    Rävsax är rätt uttryck men jag börjar mentalt förbereda mig för att komma ur ekorrhjulet. Min hustru är en aning för bekväm och tar ogärna tjuren i hornen och sopar gärna problemen under mattan. När vi väl har sex så njuter hon maximalt och får normalt 2-3 orgasmer. Hon njuter onekligen när vi väl har det men föredrar hellre vända ryggen och påskynda dvala tillståndet än att ägna sig några minuter åt lite närhet. Närhet behöver nödvändigtvis inte innebära sex. Jag kan nöja mig och ladda batterierna genom att kyssas eller bara hålla om varandra.
    Så var min sambo mot mig också innan jag la korten på bordet, jag undvek all närhet för jag var rädd att det skulle leda till sex som jag absolut inte ville.

Nu när vi vet vad som gäller kan vi gärna sitta och kura under samma filt med ett glas vin till en film eller så.
    Vi kramas varje dag, pussas ibland. Men de heta kyssarna är all gone.
  • Anonym (Elvira)
    Rast1337 skrev 2016-09-21 09:52:30 följande:

Mitt inlägg verkade försvinna? Postar det igen, om det blev en dubbelpost ber jag om ursäkt, men jag tycker du ska testa detta: 

Okej. Får jag föreslå dig att testa en sak, det finns så klart risk att du redan gjort detta men jag kör ändå. 

Har ni blandat in leksaker i sängen? Oavsett så skulle jag rekommendera att investera i en bra dildo, doc johnson har väldigt bra och realistiska och även i en womanizer och ett schysst glidmedel och massageolja.

Efter barnen somnat så tänder du lite ljus i sovrummet, be henne klä av sig och lägga sig på sängen (be inte om lov utan be henne lägga sig ;). Börja massera framsidan och lägg lite extra fokus på insida lår och det gör inget om du råkar snudda något annat emellanåt.

Vänd henne om och börja med fokus på rygg och axlar, lugnt tempo. Lägg ett par kuddar under magen så hon kommer upp lite med rumpan, fokusera på rumpa och ben, här är det också okej att snudda lite. När du känner att det är rätt läge så kan du börja massera klitoris mer, när du känner att hon är ordentligt sugen, hon ska nästan trilla ur sängen. Då smyger du fram dildon och använder den och retas ordentligt och ta det lugnt. 

Efter ett tag vänder du henne på rygg och går ner på henne samtidgt som du leker med dildon sakta, låt henne inte komma. När du märker att det börjar bli olidigt så är det dags att kasta in anakondan, sitt på knä i "missionärläge". Använd womanizern och försök att hålla dig relativt stilla. Nu tror jag att resten sköter sig själv. 

Dom flesta tjejer undviker att berätta om sina fantasier, dom vill liksom att vi ska lista ut det. Det är helknäppt egentligen. Men denna innehåller lite överaskningsmoment och misslyckas man med denna så ser det ju mörkt ut. Men ge det en chans.

Men nej... hade min sambo försökt sig på det där du beskriver så tror jag nästan att jag klippt till honom!
    Det är på gränsen till våldtäkt i mina ögon, om du inte stoppar vid minsta protest.
  • Anonym (Elvira)
    Anonym (exklusivitet) skrev 2016-09-21 10:36:21 följande:
    Har du något emot om han har sex med andra?
    Ja, det har jag.
    Vill han ha det så får han säga till, då är det slut mellan oss.
    Skulle inte klandra honom men så är det.

Vi har vår deal. Jag hjälper honom på andra sätt.
Svar på tråden Skönt konstaterande…