• Rast1337

Skönt konstaterande…

Knepigt läge helt klart. Upplever hon att något saknas i sexlivet eller är suget bara borta? Tror hon att suget finns därinne nånstans? Vad har hon för fantasier osv.

Jag hade nog förklarat att ett öppet förhållande är ett måste i sånt fall, om man nu vill fortsätta att leva ihop. Otrohet är ju mycket mer meckande och det känns krångligt.

Hade nog gått vidare men det är såklart en jobbig situation. Om man ska vara utan sex kan man lika gärna flytta ihop med en polare så kan man åtminstone kolla på fotboll å spela tv-spel tillsammans :) låter mer lockande...

• Rast1337

Mitt inlägg verkade försvinna? Postar det igen, om det blev en dubbelpost ber jag om ursäkt, men jag tycker du ska testa detta: 

Okej. Får jag föreslå dig att testa en sak, det finns så klart risk att du redan gjort detta men jag kör ändå. 

Har ni blandat in leksaker i sängen? Oavsett så skulle jag rekommendera att investera i en bra dildo, doc johnson har väldigt bra och realistiska och även i en womanizer och ett schysst glidmedel och massageolja.

Efter barnen somnat så tänder du lite ljus i sovrummet, be henne klä av sig och lägga sig på sängen (be inte om lov utan be henne lägga sig ;). Börja massera framsidan och lägg lite extra fokus på insida lår och det gör inget om du råkar snudda något annat emellanåt.

Vänd henne om och börja med fokus på rygg och axlar, lugnt tempo. Lägg ett par kuddar under magen så hon kommer upp lite med rumpan, fokusera på rumpa och ben, här är det också okej att snudda lite. När du känner att det är rätt läge så kan du börja massera klitoris mer, när du känner att hon är ordentligt sugen, hon ska nästan trilla ur sängen. Då smyger du fram dildon och använder den och retas ordentligt och ta det lugnt. 

Efter ett tag vänder du henne på rygg och går ner på henne samtidgt som du leker med dildon sakta, låt henne inte komma. När du märker att det börjar bli olidigt så är det dags att kasta in anakondan, sitt på knä i "missionärläge". Använd womanizern och försök att hålla dig relativt stilla. Nu tror jag att resten sköter sig själv. 

Dom flesta tjejer undviker att berätta om sina fantasier, dom vill liksom att vi ska lista ut det. Det är helknäppt egentligen. Men denna innehåller lite överaskningsmoment och misslyckas man med denna så ser det ju mörkt ut. Men ge det en chans.

• Rast1337
    Anonym (Elvira) skrev 2016-09-21 10:55:01 följande:
    Men nej... hade min sambo försökt sig på det där du beskriver så tror jag nästan att jag klippt till honom!
    Det är på gränsen till våldtäkt i mina ögon, om du inte stoppar vid minsta protest.
    Va du måste skoja? Klart att man slutar vid protest om man är normalt funtad. Men hur får du det till våldtäkt? Det handlar ju om förföring, sen kanske det inte passar dig och det kan jag acceptera.
  • Rast1337
    Black Mamba 666 skrev 2016-09-21 10:44:29 följande:
    Tack för tipset. Been there, done that och vid två tillfällen när dildon dök upp så blev hon väldigt upprörd så det höll på nästan fördärva hela sexakten. Har sedan ett år tillbaka en ny leksak som jag inte ens vågar ta fram. Jag tom nämnde att jag har köpt en liten leksak som en ny överraskning utan att säga vad det var. Hennes svar var att du kan du leka med den på egen hand eller testa på dig själv. Hon tycker väldigt mycket om helkroppsmassage och det brukar resultera en del av tillfällena till att hon tänder till. 

När hon väl är kåt så går det inte stoppa henne förrän hon har fått sina 2-3 orgasmer. Problemet är att hon verkar kämpa emot och håller tillbaka lusten fast hennes kropp verkar vilja något annat. 

Åfan, vilken besvikelse. Det låter ju som hon inte ens är villig att testa nya marker för att se om det triggar igång något. Jag skulle nog sitta ner och ta ett ordentligt snack och fråga om hon kan ha ett öppet sinne och testa typ ett scenario (som jag skrev om, utan att du berättar vad). Hon ska bara slappna av och njuta, funkar det inte så får man ju acceptera det, mne jag tycker inte du ska ge dig utan att åtmistone få testa en gång. På med ögonbindel oxå så hon inte lägger sig i för mycket :) 

Om hon inte ens tycker att du är värd att satsa lite på, vilket man måste i ett förhållande så är det nog inte mycket att göra. Därför är det viktigt att sitta ner och förklara läget, vill hon inte så skulle iaf jag ge upp helt. Då är hon inte värd dig.

Det behöver ju inte handla om mitt exempel, men något som piffar till det lite i sänghalmen är ju inte fel.

• Rast1337

Jag lever själv i en lång relation och sexlivet går ju lite upp å ner efter 18 år med barn och allt vad det innebär. Min fru har varit ganska stel i sängen och det tog lång tid innan hon började uppskatta sex på riktigt. Vi har jobbat ganska hårt med det då det faktiskt krävs att man anstränger sig. Idag så älskar hon sex, denna månad snittar vi nog 5 dar i veckan, men det går ju upp och ner som sagt.

Jag skulle säga att det började lätta för 7-8 år sen, men sista året är det bästa. Det märks att hon trivs med sin kropp och kan njuta fullt ut, så var det inte förut.

Jag tycker du ska fundera på vad du är beredd att göra om din situation blir oförändrad, kommer du gå vidare? Vill du leva olycklig i ett förhållande, det verkar inte så.

Med det i åtanke så måste du nästan sätta dig ned med henne och förklara det och fråga henne om hon kan tänka sig att ha ett öppet sinne i låt oss säga en månads tid. Där du får tid att försöka bevisa för henne att det går att tända en gnista. Tex så kanske hon kan försöka acceptera att en dildo hittar in i sovrummet denna månad eller vad du nu hittar på.

Hon måste ju ändå tycka att du är värd den chansen även om hon är skeptisk. Lyckas du inte få henne att uppskatta det på en månad så är det kanske kört då, men då har ni iaf försökt.

Sen tror jag det är bra om du är lite dominant denna period, styr henne i rätt riktning och utmana henne försiktigt, för hon kommer troligtvis streta emot i början. Du kan ju förbereda henne att hon bara ska fokusera på att slappna av och njuta så håller du i taktpinnen, du känner henne så pass bra att du vet när det är läge att avancera.

Jag ser verkligen ingen annan utväg än att ta tjuren vid hornen.

Men allt bygger ju på att hon är villig att acceptera detta, om hon hellre skiljer sig så är det inte mycket du kan göra.

• Rast1337

Det är nog ingen som klandrar dig, men fundera på vad du vill. Jag tror det kan vara värt ett försök, det behöver inte vara ett ultimatum. Man lever en gång, sen är det game over.

Black Mamba 666 skrev 2016-09-21 13:54:02 följande:

Härligt att ni har fått ett utvecklande sexliv. 

Det hela bottnar väl i slutändan att ja, ta tjuren i hornen. Min magkänsla säger dock att ett ultimatum biter inte på henne och snarare förvärrar saken och frågan för min egen del blir om jag är beredd på att riskera min familj eller gå en annan väg. Jag kan inte vara ifrån mina barn varannan vecka. Då skulle jag gå under.

• Rast1337

Det är nog ingen som klandrar dig, men fundera på vad du vill. Jag tror det kan vara värt ett försök, det behöver inte vara ett ultimatum. Man lever en gång, sen är det game over.

Black Mamba 666 skrev 2016-09-21 13:54:02 följande:

Härligt att ni har fått ett utvecklande sexliv. 

Det hela bottnar väl i slutändan att ja, ta tjuren i hornen. Min magkänsla säger dock att ett ultimatum biter inte på henne och snarare förvärrar saken och frågan för min egen del blir om jag är beredd på att riskera min familj eller gå en annan väg. Jag kan inte vara ifrån mina barn varannan vecka. Då skulle jag gå under.

Svar på tråden Skönt konstaterande…