Inlägg från: Black Mamba 666 |Visa alla inlägg
  • Black Mamba 666

Skönt konstaterande…

Rast1337 skrev 2016-09-21 09:52:30 följande:

Mitt inlägg verkade försvinna? Postar det igen, om det blev en dubbelpost ber jag om ursäkt, men jag tycker du ska testa detta: 

Okej. Får jag föreslå dig att testa en sak, det finns så klart risk att du redan gjort detta men jag kör ändå. 

Har ni blandat in leksaker i sängen? Oavsett så skulle jag rekommendera att investera i en bra dildo, doc johnson har väldigt bra och realistiska och även i en womanizer och ett schysst glidmedel och massageolja.

Efter barnen somnat så tänder du lite ljus i sovrummet, be henne klä av sig och lägga sig på sängen (be inte om lov utan be henne lägga sig ;). Börja massera framsidan och lägg lite extra fokus på insida lår och det gör inget om du råkar snudda något annat emellanåt.

Vänd henne om och börja med fokus på rygg och axlar, lugnt tempo. Lägg ett par kuddar under magen så hon kommer upp lite med rumpan, fokusera på rumpa och ben, här är det också okej att snudda lite. När du känner att det är rätt läge så kan du börja massera klitoris mer, när du känner att hon är ordentligt sugen, hon ska nästan trilla ur sängen. Då smyger du fram dildon och använder den och retas ordentligt och ta det lugnt. 

Efter ett tag vänder du henne på rygg och går ner på henne samtidgt som du leker med dildon sakta, låt henne inte komma. När du märker att det börjar bli olidigt så är det dags att kasta in anakondan, sitt på knä i "missionärläge". Använd womanizern och försök att hålla dig relativt stilla. Nu tror jag att resten sköter sig själv. 

Dom flesta tjejer undviker att berätta om sina fantasier, dom vill liksom att vi ska lista ut det. Det är helknäppt egentligen. Men denna innehåller lite överaskningsmoment och misslyckas man med denna så ser det ju mörkt ut. Men ge det en chans.

Tack för tipset. Been there, done that och vid två tillfällen när dildon dök upp så blev hon väldigt upprörd så det höll på nästan fördärva hela sexakten. Har sedan ett år tillbaka en ny leksak som jag inte ens vågar ta fram. Jag tom nämnde att jag har köpt en liten leksak som en ny överraskning utan att säga vad det var. Hennes svar var att du kan du leka med den på egen hand eller testa på dig själv. Hon tycker väldigt mycket om helkroppsmassage och det brukar resultera en del av tillfällena till att hon tänder till. 

När hon väl är kåt så går det inte stoppa henne förrän hon har fått sina 2-3 orgasmer. Problemet är att hon verkar kämpa emot och håller tillbaka lusten fast hennes kropp verkar vilja något annat. 
  • Black Mamba 666
    Rast1337 skrev 2016-09-21 11:02:25 följande:

Åfan, vilken besvikelse. Det låter ju som hon inte ens är villig att testa nya marker för att se om det triggar igång något. Jag skulle nog sitta ner och ta ett ordentligt snack och fråga om hon kan ha ett öppet sinne och testa typ ett scenario (som jag skrev om, utan att du berättar vad). Hon ska bara slappna av och njuta, funkar det inte så får man ju acceptera det, mne jag tycker inte du ska ge dig utan att åtmistone få testa en gång. På med ögonbindel oxå så hon inte lägger sig i för mycket :) 

Om hon inte ens tycker att du är värd att satsa lite på, vilket man måste i ett förhållande så är det nog inte mycket att göra. Därför är det viktigt att sitta ner och förklara läget, vill hon inte så skulle iaf jag ge upp helt. Då är hon inte värd dig.

Det behöver ju inte handla om mitt exempel, men något som piffar till det lite i sänghalmen är ju inte fel.

Du är rätt på det och det handlar oftast om kommunikation vilket vi brister på. Elvira är ett praktexempel i tråden. Vet precis vart hon står i sin sexualitet/lust helt öppet mot sin sambo där de gemensamt gör ett aktivt val.

När vi kommunicerar om problemet så många gånger som jag har tagit upp så blir hon väldigt lätt provocerad. Jag har försökt och lägga fram det så diplomatiskt och med öppningar om olika hjälp och alternativ men hon tar det väldigt negativt och det blir alltid samma utfall där hon har taggarna ut och jag framstår som missnöjd, tjatig, klagande make och hon tar det som att hon är fullständigt oduglig. Sist vi hade det på diskussion så lovade jag henne att jag aldrig mer skulle ta upp det på tal och då får det bli som det blir. Det finns ingenting osexigare och jobbigare än att tjata till sig sex och jag vill och önskar att hon ska vilja ha mig och inte göra det för att vara till lags. 

Vi har inte haft sex på 3 veckor. Igår kväll frågade hon; vad är det för fel på dig egentligen? Det stör mig så otroligt mycket efter 13 års äktenskap och ytterligare några år dessförinnan att ställa frågan när hon vet orsaken. Hon är trots allt en intelligent kvinna och att spela dum är lika med att idiotförklara mig. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (Orsak?) skrev 2016-09-21 12:05:57 följande:

Vet inte hur gammal din kvinna är men förstadiet inför klimakteriet kan tyvärr ta flera år (d.v.s.innan menopaus). Kan börja vid ca 45 år och vara till ca 50 års ålder.

Hormonerna kan göra en extremt stor skillnad i sexlusten, för min del som också befinner mig i förstadiet så blev det tvärtom och jag fick ett enormt behov av sex som jag inte alls haft innan. Nu har jag inget emot att ha sex flera gånger/dag och innan hade jag knappt någon sexlust alls och var nöjd med 1 gång/månad ,om ens det!

Det låter som att din kvinna accepterat sin bristfälliga lust istället för att kämpa för att få det bättre. Jag förstår nu i efterhand vad jag saknat, det speciella bandet och närheten man faktiskt får av att ha sex med varandra. Om hon inte haft lust på ett bra tag så saknar hon det troligen inte heller, och har svårt att sätta sig in i hur du känner det. Tjat har tyvärr den motsatta effekten och det enda du kan göra är acceptera läget, eller lyckas nå fram till henne att hon behöver söka hjälp.

Om jag vore din kvinna så skulle jag välja att söka hjälp för att inte bli av med min partner för hon är nog innerst inne medveten om att er sexlust inte är i fas, och att du inte är nöjd med det. Att hon inte är lyhörd inför dina känslor tycker jag är respektlöst mot den man påstår sig älska. 

Hon är i de häraden och jag håller med dig att klimakteriet kan hålla på under flera år. Rent generellt och nu kan jag inse att redan i början av vårt förhållande så hade hon lägre lust och även om vi pippade "oftare" så berodde mer på mina initiativ. Sedan så blir det per automatik färre sextillfällen när man har småbarn och då har vi mer varit  i symbios och stor förståelse under perioden. 

Jag tror faktiskt att hennes lust finns där någonstans precis som din reflektion i efterhand. Jag upplever bara att hon medvetet eller omedvetet håller tillbaka eller skärmar av den. Jag kan bara inte förstå varför eller vad som triggar henne att hålla tillbaka? 
  • Black Mamba 666
    Underhill skrev 2016-09-21 12:16:43 följande:
    Anser hon att det är du som skall ta initiativen...att du som man och att man som man har fått den lotten på sig att vara den som driver det intima?? Märklig fråga hur som helst! 
    Jag har tagit initiativet i stort sett under hela vår relation och jag har de senaste månaderna gett upp mer eller mindre. Jag saknar ömsesidigheten och att jag alltid ska behöva ta steget har fått mig att känna mig mer eller mindre som ett billigt luder (ursäkta uttrycket). Hon får eller fick tidigare frekvent helkroppsmassage där jag verkligen går igenom varje mm av hennes kropp och muskler som ibland får ett erotiskt avslut. Oftast långa orala behandlingar med flera orgasmer på raken osv. MEN, ingen som helst spontanitet tillbaka. Jag har under senaste 15 åren, vid 2 tillfällen fått kroppsmassage varav ett som jag har bett om och den andra där hon mer eller mindre kände sig tvingad pga. sitt dåliga samvete och en tidigare diskussion där jag beskrev att jag saknade initiativ och spontanitet från hennes sida. Vid 2 tillfällen under samma period har jag fått mer än en utlösning då hon inte orkar mer när hon själv är tillfredsställd. 

Sedan jag slutade ta initiativ till sex JA, så har det blivit färre och färre tillfällen. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (Dokraft) skrev 2016-09-21 11:54:05 följande:

Ni har ett gemensamt problem även om hon inte ser det så.
    Just hennes ovilja att hantera det eller ens låta dig lösa det på annat sätt är oerhört tröstlöst. Har själv varit där.
    Jag skrev ett långt brev där jag beskrev hur jag vill att vårt liv skulle bli och skrev också att vägen dit kommer ta tid och kräva arbete och kompromisser av oss båda.
    Förstod att hon inte alls hade samma målbild som jag, ville absolut inte samarbeta eller ens diskutera och det slutade i separation.
    Har nu ett nytt förhållande med allt det jag saknade i förra förhållandet.

Du har helt rätt att det är ett gemensamt problem. Med tanke på kommunikationsbristningen så skrev jag för ca 2 år sedan ett brev där jag förklarade hur jag kände och hur jag såg på vårt sexliv men i vanlig ordning utan resultat. 

Hon tycker att jag är översexuell och får dämpa det på egenhand. 
  • Black Mamba 666
    Rast1337 skrev 2016-09-21 13:40:43 följande:

Jag lever själv i en lång relation och sexlivet går ju lite upp å ner efter 18 år med barn och allt vad det innebär. Min fru har varit ganska stel i sängen och det tog lång tid innan hon började uppskatta sex på riktigt. Vi har jobbat ganska hårt med det då det faktiskt krävs att man anstränger sig. Idag så älskar hon sex, denna månad snittar vi nog 5 dar i veckan, men det går ju upp och ner som sagt.

Jag skulle säga att det började lätta för 7-8 år sen, men sista året är det bästa. Det märks att hon trivs med sin kropp och kan njuta fullt ut, så var det inte förut.

Jag tycker du ska fundera på vad du är beredd att göra om din situation blir oförändrad, kommer du gå vidare? Vill du leva olycklig i ett förhållande, det verkar inte så.

Med det i åtanke så måste du nästan sätta dig ned med henne och förklara det och fråga henne om hon kan tänka sig att ha ett öppet sinne i låt oss säga en månads tid. Där du får tid att försöka bevisa för henne att det går att tända en gnista. Tex så kanske hon kan försöka acceptera att en dildo hittar in i sovrummet denna månad eller vad du nu hittar på.

Hon måste ju ändå tycka att du är värd den chansen även om hon är skeptisk. Lyckas du inte få henne att uppskatta det på en månad så är det kanske kört då, men då har ni iaf försökt.

Sen tror jag det är bra om du är lite dominant denna period, styr henne i rätt riktning och utmana henne försiktigt, för hon kommer troligtvis streta emot i början. Du kan ju förbereda henne att hon bara ska fokusera på att slappna av och njuta så håller du i taktpinnen, du känner henne så pass bra att du vet när det är läge att avancera.

Jag ser verkligen ingen annan utväg än att ta tjuren vid hornen.

Men allt bygger ju på att hon är villig att acceptera detta, om hon hellre skiljer sig så är det inte mycket du kan göra.

Härligt att ni har fått ett utvecklande sexliv. 

Det hela bottnar väl i slutändan att ja, ta tjuren i hornen. Min magkänsla säger dock att ett ultimatum biter inte på henne och snarare förvärrar saken och frågan för min egen del blir om jag är beredd på att riskera min familj eller gå en annan väg. Jag kan inte vara ifrån mina barn varannan vecka. Då skulle jag gå under.
  • Black Mamba 666
    Underhill skrev 2016-09-21 14:27:21 följande:
    Vet inte jag, men en total ömsesidighet och eller balans i att ge och ta/får, tror jag är svårt att uppbåda i en längre relation...och framförallt om vanan och rutinen har satt sig genom åren. Så länge det anses "fungera" finns det ingen anledning/orsak att ändra, tänker jag. Menar att det lunkar på som det alltid har gjort mest. Då blir det mer eller mindre "onaturligt" att det man är van vid och har blivit van vid/bortskämd med inte längre fungerar eller gäller. Känner igen mig en del i den initiativtagande rollen som du beskriver och har själv nästan upphört att ta initiativ av olika orsaker. Numera har vi sex när min partner vill, orkar eller har lust. Personligen orkar jag inte att "ligga på" eller "jobba för det" för att i mer än hälften av fallen får ett "nej, jag orkar inte idag". 

Så jag är lite inne på en tidigare skribents vinkling av det hela. Har man inte lusten eller behovet så har man inte problemet. Rättare sagt så ser man inte att det är ett problem för man har inte det behovet själv som sin partner har. Trots att det är skönt och blir skönt när det väl blir av. Trist, javisst!! Har dock ingen bra lösning på den biten. Konstaterar mer att det är så det är efter år av försök. Känner väl ändå att ökad kunskap och förmåga i att sätta mig in i andras situationer dämpat den värsta frustrationen...förstår mer, men det blir det ju inte mer intimitet av :)
    Vi är nog många med den gemensamma nämnaren. Tolkar jag dig rätt att du har förlikat dig med att acceptera situationen som den är eller funderar du inom andra banor?
  • Black Mamba 666
    Anders 386 skrev 2016-09-21 14:32:38 följande:

Käkar hon P-piller?

Faktum är att risken med att ta hormoner är klart underdriven. Många kvinnor mår dåligt av P-piller utan att ana att det får dom att bli mer deppiga och tappa aptiten på livet. 

Hon tål inte p-piller så det har hon aldrig ätit. Vi kör säkra perioder och kondom. Det är därför vi har 3 barn.
  • Black Mamba 666
    monkees skrev 2016-09-21 14:21:19 följande:
    Du skriver att du är lycklig! MEN vill ha sex och närhet. Är du lycklig eller inte? Om du inser att du faktiskt är lyckligast ihop med din familj så får du väl bita ihop. En del har/får allt och andra lite mindre.
    Jag är absolut lycklig och stolt över min familj. Men jag är olycklig för att jag saknar sex och närhet. Ena behöver inte utesluta det andra men till sist och syvende så får man göra ett val. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (En kille me pille) skrev 2016-09-21 19:53:47 följande:

Har du nånsin funderat på om hon är lesbisk? Har hon haft en konservativ uppväxt? Hon kanske inte vågar komma ut?

Annars... skit i och tjata. Lägg ner inviterna och börja visa ditt oberoende. Det kräver sin man men ett utmärkt sätt är att ha sex med dig själv helt öppet. Ligg bredvid henne i sängen, och surfa in på x-hamster och runka. Helt öppet. När hon frågar vad du sysslar med säger du "jag har sex och jag visar mitt oberoende". Visa att du klarar dig själv och att du inte är beroende av henne!! A man's gotta do what a man's gotta do...

Hon är inte lesbisk då jag har erbjudit henne testa utan förbehåll och lika hetero som jag själv är. Jag har aldrig tjatat om sex och kommer aldrig göra heller. Jag förstår din poäng men jag vill inte sänka mig till den nivån. Jag är tyvärr inte så mycket för handtrallor heller och föredrar äkta vara.
  • Black Mamba 666
    Anonym (Lotta) skrev 2016-09-21 17:08:42 följande:

Ja du ts, jag förstår dig. Det är inte bara sexet som saknas utan det blir mer som försvinner. När man har sex sällan försvinner en del av kittet som gör en till partners. Utan sex blir man mer just bara vänner. Jag sade till min make för flera år sedan att utan sex kommer vi att skiljas. Är det ett hot undrade han argt? Nej, det är ett löfte, en konsekvens, om vi inte har sex regelbundet och det går upp till sex månader mellan gångerna så kommer vi till slut att skiljas, svarade jag.

Nu är vi skilda sedan två år efter 24 år tillsammans. Jag har ingen ny är och ja, jag är fruktansvärt sugen på sex. Men jag vill inte ha det med någon jag inte har känslor för, är lite gammaldags! :)

Visst är det som du beskriver. Sex och närhet är väsentlig del av en relation. Jag är en varmblodig person och ger väldigt mycket av mig själv men behöver någonting tillbaka också. Hon är mer den svala typen och kan lätt vända ryggen för att somna 30 sekunder senare och det kan pågå  i veckor innan hon känner något behov av närhet.

Jag har också sagt i tidigare diskussioner att jag kommer att lämna om vi inte får en förbättring men hon vet att jag skulle aldrig ge upp barnen och då blir det tyvärr bara tomma hot. Hade barnen varit äldre och i övre tonåren så hade jag tvingat fram en konklusion och i värsta fall lämnat.

Hade ni barn när ni skilde er och hur gamla?  
  • Black Mamba 666
    Underhill skrev 2016-09-22 06:58:37 följande:
    Funderar gör jag till och ifrån. Ser det mer som att jag har en paus och mer accepterar den situation vi är i med familjeliv just nu. Finns få stunder och tillfällen att "doppa"/älska så att säga. Det är ett faktum som även jag med den högre lusten ser :) Sen är det relativt det här med hur ofta (frekvens) och så. De som knappt har sex en gång varannan månad eller två tre ggr per år kontra de som har sex en gång i veckan osv. Det blir ju skillnad beroende på var man är och vart man har varit och vart man önskar komma till. Det funkar för min del som det är just nu, men jag hade önskat mer :) Har varit den "tjatande" partnern tidigare och tagit tag i det och haft en diskussion med högt i tak. Energikrävande är det och något jag just nu inte orkar gå igenom igen. Men det blev absolut bättre efter dessa diskussioner. Så ett råd (även om råd kan bli dyrköpta) är att verkligen ta tag i det och vara envis i dialogen. Med ett gott syfte för båda och utan att låta anklagande.
    Japp, det är väl där vi hamnar förr eller senare beroende på hur jag väljer gå vidare. Det är väl precis som du beskriver att periodvis så är det bra och råkar det bli sex 2 gånger under en vecka så är man i sjunde himmeln och tror att nu är allting bra och sedan kan det gå en månad innan nästa tillfälle. Just nu är jag i en down period. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (Lotta) skrev 2016-09-22 08:20:14 följande:
    Ja två barn på låg- och mellanstadiet. Hade inte velat separera mitt i tonårshormonstiden faktiskt, tror barn kan grubbla mer då. För oss var sexet en liten del av många delar som ledde till skilsmässa. Inte den avgörande men absolut bidragande till en nedåtgående spiral av avståndstagande. Man kan acceptera mycket från en person man älskar!

Angående barnen. Nu kan jag ju prata med dem på telefon, Skype och sms. Min dotter läste faktiskt bok för mig över Skype när jag var sjuk i magsjuka så jag somnade med Skype igång! Blir ofta att vi träffas snabbt en gång de veckor jag inte har barnen. Men jag njuter av att inte vara låst. Att kunna jobba över vid behov och att ha tid kvällstid för mina intressen. Förut var det jag som var hemma jämt, han for iväg och jag tog självklart markservicen (oh så typiskt va!) och nu inser jag hur otroligt mycket tid jag lagt på familjen utan att få uppskattning. Faktum är att han tyckte han hade en lat fru som inget gjorde hemma! =D
    Hos oss är det annorlunda och allt annat fungerar. Det låter som jag skönmålar men vi grälar aldrig över något annat. Jag reser mycket inom jobbet men vill desto mer vara med barnen när jag är hemma så att hon får ändå egentid eller åka bort på helger på egen hand.

Jag kanske ska bara inse att jag är en egoistisk person och livet handlar mycket mer än bara sex och närhet.  
  • Black Mamba 666
    Anonym (Skiljas?) skrev 2016-09-22 09:07:43 följande:
    Efter att själv ha växt upp i en familj där föräldrarna höll ihop "för barnen" så kan jag säga att det knappast är det bästa i alla läget. Önskade själv många gånger att de faktiskt skulle skiljas så att de slapp må så dåligt och bråka en massa. Alltså tror jag att barnen i de flesta fallen kommer att må bättre om föräldrarna mår bra än att de envist håller ihop, även om det såklart blir en jobbig omställningsperiod innan allt är på plats och barnen vant sig vid de nya omständigheterna.

Det jag vill säga är att mår du inte bra i relationen så tro inte att du gör dina barn en tjänst genom att genomlida flera år i en dålig relation enbart för deras skull.
    Kan bara instämma och jag är själv skilsmässobarn och fick ett drägligare liv när mina föräldrar skildes även om jag var mot beslutet vid tidpunkten. 

I vårt fall så förekommer inget bråk på det sättet så att det drabbar barnen. Det är bara just avsaknaden av sex och närhet som tär på mig inombords och ingenting som syns utåt mot familjen och min fru som kan ana det blundar för det så för henne är ju inte heller något problem. Det är ju trots allt jag som har problem med det. Detta skulle snarare skapa förvirring hos barnen där de aldrig någonsin har upplevt osämja emellan oss. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (Skiljas?) skrev 2016-09-22 09:49:25 följande:
    Det låter bra att du inte tror de märker något, men försök ha i åtanke att barn ofta känner av mycket mer än man tror. De kanske inte förstår varför, men mår du dåligt över något som exempelvis ett kasst sexliv så kanske de känner av att du lider på något sätt?
    Kan vara så men hur beskriver man att pappa lider av sexbrist för 2 av 3 som inte vet vad sex är?
  • Black Mamba 666
    Anonym (En kille me pille) skrev 2016-09-22 13:12:23 följande:
    Du missförstår nog. För en person som är lesbisk/homo handlar det inte om att testa något. Det handlar oftast om omgivningens syn, reaktioner och fördomar som bromsar dem, framförallt om man kommer från konservativa och normativa förhållanden. Detta innebär att det inte alltid är så lätt att "komma ut". Detta innebär att många väljer en mindre smärtsam och "enklare" väg och därför väljer bort sitt fria liv och sina fria val. Det känns mindre jobbigt för dem och priset de får betala är kanske att man nöjer sig med ett familjeliv utan närhet och sexuell attraktion. Kärlek finns ju där ändå från dig och barnen. Det är bara den sexuella attraktionen som då på ytan saknas. Tror inte att du ska avfärda den tanken bara genom att du erbjudit henne att testa. Ditt erbjudande handlar ju enkom om sex. För en lesbisk/homo är det en betydligt större fråga än bara sex.
    Visst kan det vara så som du beskriver. Men jag kan till 100 % utesluta att hon är lesbisk eller minsta intresserad och framförallt att hon skulle hämmas av de skäl som du nämner. Min fru är på så sätt bra att hon har aldrig brytt sig särskilt mycket om vad hennes omgivning tycker och i synnerhet hennes föräldrar. Hon har varit en rebell i sin ungdom och gått ständigt sin egen väg. Om jag nu tänker efter så gör hon än idag saker utan att vi har pratat ihop oss.  

När vi initialt träffades så hade jag en lesbisk väninna inneboende hos mig under ett par år och vi har umgåtts mycket gemensamt och även de två själva vilket sker än idag. Skulle det vara som som du antyder och hon på något sätt vilja öppna sig och ta klivet över så är jag övertygad om att jag är den första hon skulle berätta för. 
  • Black Mamba 666
    Anonym (Var?) skrev 2016-09-22 15:50:41 följande:

Men var hittar man en snygg man som vill ha mycket sex och förspel och inte bara sitter och runkar till porr? Det är så jävla tråkigt när man vill ha en helkväll och experimentera och ha kul men varken lust eller energi finns hos mannen för han har redan runkat av sig till porr. 

Tja, vad är det man brukar säga? Man saknar inte kon förrän båset är tomt eller nåt. En vacker dag inser hon vad hon har haft men då är det troligtvis försent. 
Svar på tråden Skönt konstaterande…