Skönt konstaterande…
Mitt inlägg verkade försvinna? Postar det igen, om det blev en dubbelpost ber jag om ursäkt, men jag tycker du ska testa detta:
Okej. Får jag föreslå dig att testa en sak, det finns så klart risk att du redan gjort detta men jag kör ändå.
Har ni blandat in leksaker i sängen? Oavsett så skulle jag rekommendera att investera i en bra dildo, doc johnson har väldigt bra och realistiska och även i en womanizer och ett schysst glidmedel och massageolja.
Efter barnen somnat så tänder du lite ljus i sovrummet, be henne klä av sig och lägga sig på sängen (be inte om lov utan be henne lägga sig ;). Börja massera framsidan och lägg lite extra fokus på insida lår och det gör inget om du råkar snudda något annat emellanåt.
Vänd henne om och börja med fokus på rygg och axlar, lugnt tempo. Lägg ett par kuddar under magen så hon kommer upp lite med rumpan, fokusera på rumpa och ben, här är det också okej att snudda lite. När du känner att det är rätt läge så kan du börja massera klitoris mer, när du känner att hon är ordentligt sugen, hon ska nästan trilla ur sängen. Då smyger du fram dildon och använder den och retas ordentligt och ta det lugnt.
Efter ett tag vänder du henne på rygg och går ner på henne samtidgt som du leker med dildon sakta, låt henne inte komma. När du märker att det börjar bli olidigt så är det dags att kasta in anakondan, sitt på knä i "missionärläge". Använd womanizern och försök att hålla dig relativt stilla. Nu tror jag att resten sköter sig själv.
Dom flesta tjejer undviker att berätta om sina fantasier, dom vill liksom att vi ska lista ut det. Det är helknäppt egentligen. Men denna innehåller lite överaskningsmoment och misslyckas man med denna så ser det ju mörkt ut. Men ge det en chans.
När hon väl är kåt så går det inte stoppa henne förrän hon har fått sina 2-3 orgasmer. Problemet är att hon verkar kämpa emot och håller tillbaka lusten fast hennes kropp verkar vilja något annat.