BF juni 2017
Hej! Är ny här så förstår inget av Familjeliv ännu. Plussade i fredags -2 bim. Bf 23-24.6. Nervös! 
Hej! Är ny här så förstår inget av Familjeliv ännu. Plussade i fredags -2 bim. Bf 23-24.6. Nervös! 
Grattis! Bor själv i Finland :) och just det ja, är 23 år. första barnet, är jätte rädd för missfall nu när man ställt in sig på detta...
Lämnar er nu efter tidigt missfall i vecka 5. Önskar er all lycka! <3
Hej allihopa! Stort grattis till alla plustecken :)
Plussade igår och kräktes på tunnelbanan imorse.... Det var bara att vända om och gå hem till sängen. Första barnet som blev till på första försöket, hur vanligt är det?
Jag har dock varit gravid tidigare, tog då det svåra beslutet att göra en abort. Då var jag extremt illamående, fick åka till akuten och få dropp (det var givetvis inte därför jag gjorde en abort) och var sjukskriven. Nu är jag bara 4 veckor+1 dag men mår redan jätteilla. Finns det fler extremillamående där ute? Finns det mvc och bm i Stockholm som ni särskilt kan rekommendera ?
Hej hej!
Hoppar gärna in här om de är okej. Plussade för ca 2 veckorsedan, bf 12 juni, blir mitt 2a barn om allt går som det skall.
Någon som varit o gjort tidigt vul än? Jag skall imorgon göra ett vul o kolla hur det ser ut pga min oro, är då i v6+0. Har ett MF i v5 och ett MA i v11 i bagaget, därför jag är så orolig.
Hur mår ni alla? Har ni några symtom?
Själv har man bara lite molvärk till o från...
Hej!!! Jag plussade i lördags och gick över en vecka ungefär. Misstänker att jag är i v3-4. Vill behålla Lill stjärnan men är ständigt orolig för att få ett missfall. Någon som känner igen sig?
Är de någon mer som sover sjukt dåligt? Idag vaknade jag med en sån sjuk ryggont liknande träningsvärk i svanken?
När är allas första besök hos barnmorskan?
Jag fick via hjälp av sambon en tid 7/11. Vågade inte ringa från mitt jobb då nån kunde höra. Då ska jag vara i v.10, är beräknad till 7/6-17. Men vad som missades att säga är mitt medfödda hjärtfel och eventuellt risker med det. Borde jag ringa och försöka komma tidigare?
När ska man normalt gå på sin första tid?
Jag undrar även vad ni har för symtom? Jag kan få väldigt ont i magen stötvis, går alltid över men kan komma och gå lite. Sen extremt dålig i magen...
Hur har ni det?