Inlägg från: irrbloss_83 |Visa alla inlägg
  • irrbloss_83

    Stor byst, vilken amningsbh? Hjälp!

    Jag har inte börjat amma än men jag har stor byst som du, och har köpt två stycken från en kedja som heter Change, har normalt 70I i storlek och nu fick jag tag i 75I och J, så jag har att "växa i" så att säga. 
    Gillar kedjan, de är relativt billiga och bra kvalitet :)

  • irrbloss_83
    varelse skrev 2016-09-26 19:58:36 följande:
    Ja! Jag har också tittat på Change. Det kanske är skönare att ha lite större bh än lite för liten? Vad tror du? Förbanna att det är så dyrt bara, allt blir dyrare med stora boobs. Och jag blir tokig att de inte tar in ens EN stor modell på de vanliga klädeskedjorna. Så att man hade haft ett budgetalternativ nån gång, alltså nu menar jag inte just amningsbh.
    Jag tror det är större med en lite "för stor" än med en för liten, garanterat. 
    Haha, ja, jag håller med. Men å andra sidan köpte jag mina BH:ar i stockholm för typ 1600:- st när jag var tonåring, för det FANNS helt enkelt inget annat. Nu när jag köpte amnings-BHarna fick jag två BH och två trosor för 800, så jag tyckte typ det var gratis, i jämförelse :)

    Men i princip så håller jag med dig, det vore schysst att kunna köpa en BH för 129:- på HM
  • irrbloss_83
    varelse skrev 2016-09-26 20:25:34 följande:
    Men när köpte du dina amningsbhar därifrån? Är det just den där Florence som du har? Den kostar 549 kr, och som Clubmedlem 494 kr. Hur lyckades du få både bh och trosor x2 för 800 kr där?! :D
    Jag vet faktiskt inte om det är den, men jag antar det, för de hade bara en modell i affären också. 
    De hade nån kampanj som vanligt, tag 2 betala för en.... Så då blev det billigt. Betalade för en Bh och ett par trosor.
Svar på tråden Stor byst, vilken amningsbh? Hjälp!