• Aniiee

Varför förminskar hon mig?

Förutom det där med solskyddsfaktorn så tycker jag mer att det är DU som beter dg som en strulig tonåring utan gränser och som förminskar och avfärdar henne.

Hon ville duscha ifred - hon fick inte för dig.
    Hon frågar hur många öl du druckit - du blir konfrontativ.
    Hon ifrågasätter ditt drickande igen - du verkar ha druckit mest på pin tjiv 
    Hon vill inte hålla på och krångla med mynt när ni ska gå - du insisterar, trots att hon säger att det är för lite pengar (och du lurar till dig er del av dricksen, förmodligen för att alla andra redan lagt sitt....)

Du har förmodligen en helt annan syn på hur du blir efter några glas än de runt omkring. Din kvinna skulle spela in dig, så du fick se dig själv utifrån, för beteendet känns som igen....

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
  • Aniiee

Förutom det där med solskyddsfaktorn så tycker jag mer att det är DU som beter dg som en strulig tonåring utan gränser och som förminskar och avfärdar henne.

Hon ville duscha ifred - hon fick inte för dig.
    Hon frågar hur många öl du druckit - du blir konfrontativ.
    Hon ifrågasätter ditt drickande igen - du verkar ha druckit mest på pin tjiv 
    Hon vill inte hålla på och krångla med mynt när ni ska gå - du insisterar, trots att hon säger att det är för lite pengar (och du lurar till dig er del av dricksen, förmodligen för att alla andra redan lagt sitt....)

Du har förmodligen en helt annan syn på hur du blir efter några glas än de runt omkring. Din kvinna skulle spela in dig, så du fick se dig själv utifrån, för beteendet känns som igen....

• Aniiee

Ursäkta dubbelposten.

Svar på tråden Varför förminskar hon mig?