Forum Lägenhet - Hus & hem
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tino Goetze fastigheter - ngn med koll?

Tor 29 sep 2016 16:19 Läst 7968 gånger Totalt 4 svar
    Tor 29 sep 2016 16:19

Hej,

Det känns lite taskigt att höra mig för på Familjeliv i mitt fall men jag vill ha åsikter från "vanliga" människor och provar därför här.

Jag funderar på att hyra en lägenhet av Tino Goetze fastigheter och undrar om någon har någonting att säga om det företaget? Bra eller dåligt? Eftersom det finns så många bluffmakare inom bostadsbranschen vill jag göra allt jag kan för att undvika sådana.

Tack på förhand!

• Tor 24 nov 2016 19:13 #1

Värsta hyresvärden, lurar hyresgäster på pengar.. en usel hyresvärd

• Ons 22 mar 2017 10:19 #2 -1

Vi har hyrt i hans hus i 12 år och trivs som fisken i vattnet! Han har ett litet märkligt sätt men gör det han säger. Renoveringar och annat strul har funkat bra. 

• Anonym (71)
    Visa endast
    Tis 23 jan 2018 18:02 #3

Han säger att ingen flyttar ut från hans ?lägenhets-imperium? då inneboende bara flyttar runt mellan olika lägenheter och samtliga lägenheter han har är evakueringslägenheter.

• Anonym (Anony­m)
    Visa endast
    Tor 21 maj 18:06 #4

Varning ! Tino Goetze är aggressiv, gapig, hotfull, ökänd för sina svarta lägenhetsaffärer. Ett helt TV program handlade om hur han fixar med bulvaner sina svarta lägenhetsaffärer. 

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll