Inlägg från: Anonym (You lost me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (You lost me)

Framfall?

Anonym (Normalt) skrev 2016-10-02 19:20:54 följande:

Så det är inte det man ser längst in då om man säger? Man ser som en vägg nästan, innanför allt hängande. Herregud...30 år så ser man ut så här.

Men nu förstår jag inte? Du undrar alltså över det man ser längst in? Inte det som hänger ut? Vad är det för nåt som hänger där framme då?
  • Anonym (You lost me)
    Anonym (Normalt) skrev 2016-10-05 22:35:51 följande:

Jag undrar över allt som inte ser ut som det gjorde förut. Det som "hänger" sitter typ ihop med det andra..känns det som. Och det upplever jag också hänger. Inget som bör vara där tror jag?

Jag vet ju inte hur du såg ut innan.. Men mej, jag har aldrig sett något hänga ut på det där sättet förut. Jag trodde oxå jag hade framfall, för att jag kunde se som någon typ av "bulle/vägg" ganska nära öppningen, men det hade jag inte. De sa att saker och ting "möbleras om" där inne och det är helt normalt. Dessutom hänger det ner mer när man sitter ner och kollar som man i regel gör själv, och när man blir undersökt i en gynstol. Det tar ett tag för hela livmodern/bäckenbotten att lyftas upp igen. Därför är knipövningar och magövningar (för de djupa/inre magmusklerna) jätteviktiga! Men det där som hänger ut skulle jag definitivt kolla upp, de kan ju inte påstå att det är "normalt"?!
Svar på tråden Framfall?