Nu har jag varit iväg till MVC idag och allt kändes SÅÅÅÅÅ mycket bättre än senaste gången när jag råkade ut för MA.
Fick en supergullig och duktig barnmorska och gick igenom allt som hände sist och hur allt ska gå till denna gång. Med tanke på min orolighet, fick jag ett tidigt VUL inbokat om exakt 2 veckor. Det känns såååå bra, tänk att jag om 2 veckor får se det lilla pyret och förhoppningsvis även ett hjärta som slår denna gång!
Jag är inställd på att allt går bra denna gång eftersom det bör vara så, men med tanke på det som hände sist finns det något litet som ligger i bakhuvudet och gnager till och från!
Lilla_pyret skrev 2016-10-10 21:59:56 följande:
Tack så jättemycket! :) jag hoppas det jag med, lovar att uppdatera när jag varit där!
Jag förstår dig till 100%! Jag är likadan och vill gärna ha ett facit att följa.. tyvärr kan jag ju bara gå på hur det var förra gången när det tyvärr slutade i MA för mig och den här gången är det annorlunda!
Magkänslan är en helt annan, symptomen kommer mer nu och varierar mer än förra. Men vi får se! Jag håller humöret uppe och tror det bästa till dess att jag ev. Skulle motbevisas!