Inlägg från: Lila0606 |Visa alla inlägg
  • Lila0606

Han tog stryptag på min son!!

bananahpie skrev 2016-10-06 14:00:20 följande:

Det är era åsikter jag och många andra har andra åsikter. Men nu handla inte inlägget om hudfärg? Habdlar om att ta stryptag är inte normalt oavsett ålder. Accepterar inte att min son får stryptag. Och vem säger att jag gör en anmälan för att va elak som dt verkar som på er? Jag ska prata med dagis först, som jag skrev, sedan en anmälan som kan vara jävligt bra om den här pojken ser sådant hemma och socialen faktiskt kan vara till hjälp. Min son ska inte vara rädd för att gå till dagis. Sen kan alla ni som ska leka duktiga l3ka nån annastanns. För stryptag är inte ok nån stanns. Om ni tycker det, är det ju ni som behöver hjälp. :)

Det är helt klart viktigt att tidigt lära barn att vara snälla mot människor och djur.

Dock är precis som du skriver inte hudfärgen relevant.
  • Lila0606
    bananahpie skrev 2016-10-06 14:13:53 följande:

Skärp dig. Cooling. Jag skrattar bara åt dig. Alla har olika åsikter som sagt, tycker inte man ska näst in till tvinga folk att tycka som en själv. Som uppenbarligen ni sysslar med. Ja jag tog upp hudfärg. Och? Det äe fortfarande inte vad jag vill ha svar på. Det äckligaste är att ni pratar bort händelsen som det vore normalt och fokuserar på att jag nämnde HUUUDFÄRG OMG!!! -.-

Tyvärr är det vanligt här på FL att försvara barn beteende med att barn är barn.

Jag tycker att det är bra att du sa ifrån till barnet.

Dock borde du ha skött det snyggare.
Svar på tråden Han tog stryptag på min son!!