• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • copycat
    mosterJenny skrev 2016-11-19 08:48:40 följande:

GRATTIS! Äntligen var det din tur! Glad

Taaack!<3
  • copycat
    Lady K skrev 2016-11-19 08:57:21 följande:
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 08:45:10 följande:

Nu kan jag slappna av! Ska sluta testa och njuta nu istället :)

Stort grattis till er tjejer!
    Tack alla!:)
  • Anonym (Anonym)
    Hes92 skrev 2016-11-19 07:49:23 följande:

Hur ska man kunna ta in detta?

Inte ett symtom förutom någon finne i ansiktet ( som jag inte ens tror beror på det)

Kan CB tearly visa fel? Är på BIM + 2 Och pluset kom innan jag hunnit kissa klart och sitter fortfarande kvar...

Grattis :) vad jag har förstått så är det väl vanligt att man inte behöver ha några direkta symtom så tidigt i graviditeten. Så CB visar helt rätt!
  • Mammatillenliten

Ni som plussat och vill vara med i en hemlig FB grupp, Juli-mammor 2016. Kan skicka ett meddelande till mig här! Så lägger jag till er som vän och sedan i gruppen, tar sedan bort er som vän! Välkomna :)

• Nykär15
    copycat skrev 2016-11-19 07:06:46 följande:

Herregud. Efter 8 månader inkl ett missfall, måtte denna böna stanna! Bara ÄL+11 så jag har ju inte ens passerat BIM än, så nervöst! Har dock känt en himla molvärk igår och tänkte att den här gången tog det sig. Sån skillnad när man verkligen SER strecket till skillnad från när man vrider och vänder och funderar. Åh jag kan inte fatta!

Wow!!! Grattis! Kul du äntligen fått plus! Håll tummarna för mig på tisdag när jag tänkte testa...äl+10 då
  • fruH92

Grattis alla ni som plussat! :D

BIM+17 idag... Tog det senaste testet i torsdagens morgonurin (BIM+15) & det var helt negativt. Idag har jag fått en kraftigare mensvärk/molvärk som håller i sig så jag tog en paus från julbakandet & la mig för att vila lite. Första tanken är att mensen är på G. Jag hoppas nästan det så jag kan börja blicka framåt igen.

• Anonym (Aspargus)
    Persson123 skrev 2016-11-18 09:30:40 följande:
    Testade också negativt idag med CB tidigt test.. har fem dagar kvar till BIM. Förhoppningsvis testade man för tidigt. Har tyvärr ingen symtom. Men kan ju hoppas iaf. Vi är på andra försöket. Så visst är man lite fööör ivrig... :)

Åh, håller tummarna för dig!

Jag har bestämt mig för att hålla mig till onsdag om inte mensen kommit då. Jag har lätt mensvärk som kommer och går, kan inte minnas om jag brukar ha det. Det är ju så svårt att inte analysera! Vet inte om det spelar roll heller när man testar beroende på hur lång cykel och hur långt mellan ägglossning och mens man har. Tänker att man kanske plussar senare då...

• copycat
    Nykär15 skrev 2016-11-19 12:46:18 följande:
    Wow!!! Grattis! Kul du äntligen fått plus! Håll tummarna för mig på tisdag när jag tänkte testa...äl+10 då
    Tack så mycket! Åh det gör jag verkligen!:)
Svar på tråden BIM november 2016