FÅblom skrev 2016-11-11 06:41:37 följande:
Nej precis, så länge mensen håller sig borta finns ju hoppet kanske... men samtidigt vill man mensen ska komma då så man kan köra på en ny kur.... varför ska du ta en ny sorts tablett denna gången ?
Jag fick en ny läkare på mitt andra vul den här kuren, bara för att "min" inte hade någon tid den dagen. Gillade henne mycket bättre. En kvinna i 50 års åldern som kändes mycket "modernare" och var väldigt mycket mer kommunikativ än honom jag träffade första gången. Han missade ju även två äggblåsor på sin undersökning.
Hon tyckte dels att min kille skulle testas redan nu och att Letrozol, enligt hennes erfarenhet, gav färre biverkningar. Dessutom så ska ju Pergotime utgå i Apotekets sortiment.. Låter ju bra men känns ändå segt innan en testat. Biverkningar kan ju slå så olika..
Har bestämt oss för att testa imorgon bitti. Är då på ÄL +13 och CD 30.. Vet inte när jag har BIM men har förstått det som att runt 30 dagar är rätt vanligt..? Är ju van med min PCO att ha väldigt oregelbunden cykel..
Har sjuk nästäppa men känner noll andra förkylningssymptom, mina bröst är väldigt hårda och svullna och jag har NOLL kaffesug. Räknar iskallt med mens den här gången ändå...