• Anonym (fb)

Förbannade jävla fittFlashback

Verkligen.

• Anonym (fb)

Det är lite läskigt. Hoppas inte det är någon attack eller sånt skit. Skulle vilja ha någon info.

• Anonym (fb)
    Anonym (Flashback) skrev 2016-10-10 06:25:26 följande:
    Många vill skada yttrandefriheten, hänga ut folk med 'fel' åsikter etc, etc. Har du verkligen missat det?
    Du missförstod mig. Läskigt för att fb är så sårbart. Jag står för vad jag skriver och tillhör inte de hatiska.

Somliga av oss gillar fb, dåligt och bra.
  • Anonym (fb)
    Anonym (Oskyldig) skrev 2016-10-10 12:23:31 följande:
    Har man rent mjöl i påsen har man inget att vara rädd för.
    Men för... Nu vill jag använda mer kryddigt fb-språk. Jag är inte rädd för egen del, för tusan, och säkert inte många andra heller. Vi är flashbackare. Vi vill ha vår sajt..
  • Anonym (fb)

Helt otroligt. Det går så segt på fb. Hur kan de inte ha förmåga att fixa detta?
    Frustrerande!

• Anonym (fb)
    Anonym (ardath bey) skrev 2016-10-12 19:35:05 följande:
    Väldigt enkelt. Det är inte ett forum som vänder sig till en kundgrupp. Det är i hög grad frivilliga som står bakom driften. Konstigt att det inte varit större problem förrän nu. Tror att det blir svårt att säkra driften i framtiden.
    Så flashback är inte tillräckligt kommersiella och pengakåta, ursäkta uttrycket.

Familjeliv har en tydlig kundgrupp i alla fall. Bra, antar jag. Främst för kvinnor med familj.
    Flashback samlar så väldigt många olika. Skulle kännas tomt utan.
Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback