• Anonym (Frustrerad FB Medlem)

Förbannade jävla fittFlashback

Flashback forum har inte fungerat som det ska sen i torsdags kväll,och jag som börjat läsa en intressant tråd där. När ska deras jävla tekniker få tummen ur rövarna och fixa till problemet? JÄVLA KUK CP SKIT KUK SEGA JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback
  • Wolt

Ja deras site har gigantiska problem.

• Anonym (qq)

hjälper ju knappast att skriva det här. Du vet att detta är ett annat forum? Och skärp språket hörru!

• Anonym (123)
    Anonym (Frustrerad FB Medlem) skrev 2016-10-09 18:47:47 följande:
    FIXA FELET!!!!!!!!!
    Verkar ju vara enkelt enligt dig.
    Så låt oss säga att diverse databaser har blivit korrupta. Hur skulle du lösa detta problem? Återställa från backup och förlora tusentals inlägg? Göra ett försök att reparera? Trycka på en magisk knapp som fixar allt?
    Anonym (qq) skrev 2016-10-09 18:52:51 följande:

hjälper ju knappast att skriva det här. Du vet att detta är ett annat forum? Och skärp språket hörru!

Hade det varit fel i endast ett dygn hade jag inte varit så här upprörd!
    Anonym (123) skrev 2016-10-09 18:53:46 följande:
    Verkar ju vara enkelt enligt dig.
    Så låt oss säga att diverse databaser har blivit korrupta. Hur skulle du lösa detta problem? Återställa från backup och förlora tusentals inlägg? Göra ett försök att reparera? Trycka på en magisk knapp som fixar allt?
    Dom har betalt för att fixa detta!!!!!!
  • Anonym (123)
    Anonym (Frustrerad FB Medlem) skrev 2016-10-09 19:05:33 följande:
    Dom har betalt för att fixa detta!!!!!!
    Och du tror inte dom jobbar på det eller? Vilka har betalt förresten?

De har heller ingen skyldighet att hålla sidan uppe. 
  • Ser0tonin

Chilla för fan.
    Jag har varit trogen flashbackare sedan många år. Inte första gången dom ligger nere. Så som du reagerar kan man tro att du väntar på att någon ska gröna en drogshop.

Svar på tråden Förbannade jävla fittFlashback