Förbannade jävla fittFlashback
Chilla för fan.
Jag har varit trogen flashbackare sedan många år. Inte första gången dom ligger nere. Så som du reagerar kan man tro att du väntar på att någon ska gröna en drogshop.
Chilla för fan.
Jag har varit trogen flashbackare sedan många år. Inte första gången dom ligger nere. Så som du reagerar kan man tro att du väntar på att någon ska gröna en drogshop.
Vadå? Varför blir folk oroliga när Flashback ligger nere pga att saker sker "ute i samhället"?!
Har man rent mjöl i påsen har man inget att vara rädd för.
Problemet med många Flashbackare är att ni tror att yttrandefrihet innebär att man får säga vad som helst till vem som helst när som helst. "Yttrandefrihet" för er är rätten att kränka, hota, vara hatiska och sprida hets mot folkgrupp som ni behagar. Det är fullkomligt strålande om ni får lära er att det inte är vad yttrandefrihet är.
Är själv Flashbackare sedan många år tillbaka, men är inte en "realist" (=rasist), heller ingen knarkare eller pedofil.
När man kallar färgade "neger", folk från Mellanöstern för "kamelkn*llare" och "sandapor" osv är det kränkande och inte "kritiskt".
Visst, jag kan skilja på äpplen och nötter. Jag är ett äpple, du är en nöt.
Jag tycker att det är rätt kul att jag fått en unlike på mitt senaste inlägg där jag ryter ifrån mot anklagelsen om att jag skulle vara en av 'idioterna' på flashback. Samtidigt har personen (också flashbackare enligt egen utsago) som kommer med påhoppet fått två likes på sitt inlägg.
Hur tänker ni egentligen?
Två unlikes ser det ut som nu.
Bäst du hjälper till, så blir det ju fixat direkt