• Anonym (Tjej)

En snygg tjej lade in en stor snus

Hej. Jag är 28 år lesbisk och är i förhållande med en tjej på 32 år. Både hon och jag pratar gärna om andra tjejer om vi exempelvis går i affärer så kan vi säga hon där i kassan var snygg os.v. Vi kan tala om andra trots att vi har varandra det ger oss bara mer passion.

Häromdagen på Gina tricot såg vi något grymt ovanligt i våra ögon. Vi såg en snygg tjej i kassan svarta tighta leggings och läderstövlar och snygg blus. Mörkhårig glasögon. Helt plötsligt plockar hon fram en snusdosa lössnus tror det var Ettan och kramade till en stor jätteprilla och på in så läppen stod rakt ut och skakade av fingrarna.

Jag har själv snusat miniportion tidigare och min flickvän snusar mini ännu.

Inget konstigt i att tjejer snusar tycker vi. Men en så söt tjej som trycker upp en sån här jätteprilla var lite opassande och osexigt kan vi tycka.

Vad tycker ni tjejer killar om snusande tjejer? Och har ni sett nån tjej snusat lös nångång? Tycker ni det är osexigt ?sexigt ? Hur är det med kyssarna ?

Vi såg sen när vi betalade kläderna i kassan att heñnes min var sprängfylld. Hon måste gillar snus iaf. Sov gott där ute.

• Svar på tråden En snygg tjej lade in en stor snus
  • Killekille34
    Anonym (Tjej) skrev 2016-10-10 02:52:55 följande:

Hej. Jag är 28 år lesbisk och är i förhållande med en tjej på 32 år. Både hon och jag pratar gärna om andra tjejer om vi exempelvis går i affärer så kan vi säga hon där i kassan var snygg os.v. Vi kan tala om andra trots att vi har varandra det ger oss bara mer passion.

Häromdagen på Gina tricot såg vi något grymt ovanligt i våra ögon. Vi såg en snygg tjej i kassan svarta tighta leggings och läderstövlar och snygg blus. Mörkhårig glasögon. Helt plötsligt plockar hon fram en snusdosa lössnus tror det var Ettan och kramade till en stor jätteprilla och på in så läppen stod rakt ut och skakade av fingrarna.

Inget konstigt i att tjejer snusar tycker vi. Men en så söt tjej som trycker upp en sån här jätteprilla var lite opassande och osexigt kan vi tycka.

Vad tycker ni tjejer killar om snusande tjejer? Och har ni sett nån tjej snusat lös nångång? Tycker ni det är osexigt ?sexigt ? Hur är det med kyssarna ?

Vi såg sen när vi betalade kläderna i kassan att heñnes min var sprängfylld. Hon måste gillar snus iaf. Sov gott där ute.

Med den Pillan hade jag blivit mindre förvånad om hon gått på fordons programmet i gymnasiet då hade kontrasten vart mindre än med den yrkestiteln hon har. Min sambo snusar portion och jag med. Men som du säger det va lustigt.

Sexigheten går ej att bedöma. Där har ej snus inverkan för min del
  • Anonym (Paus i snusandet)

Nu har jag varit gravid+ammat i snart 2,5 år (två täta barn) men innan barnen snusade jag portionssnus (general orginal), och krisade det tog jag en lössnus av sambon. Men han fick baka den, för det lyckades jag aldrig med... kan tycka överlag att lössnus är rätt grisigt, men hellre att en kille snusar löst än tjejer. Fast det är ju inte jättesexigt när man lägger av ett brett leende och en snus (portion eller lös) hänger ner, vare sig man är man eller kvinna. Men man kan ju inte alltid vara sexig och att det är förbannat gott väger upp det alla gånger ;)

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Paus i snusandet) skrev 2016-10-10 15:26:05 följande:

Nu har jag varit gravid+ammat i snart 2,5 år (två täta barn) men innan barnen snusade jag portionssnus (general orginal), och krisade det tog jag en lössnus av sambon. Men han fick baka den, för det lyckades jag aldrig med... kan tycka överlag att lössnus är rätt grisigt, men hellre att en kille snusar löst än tjejer. Fast det är ju inte jättesexigt när man lägger av ett brett leende och en snus (portion eller lös) hänger ner, vare sig man är man eller kvinna. Men man kan ju inte alltid vara sexig och att det är förbannat gott väger upp det alla gånger ;)

Det ligger mycket i det du säger. Man kan inte vara sexig jämt. Men man är väl egentligen lika sexig oavsett för snuset tillhör ju inte kroppen man har utan är mer som en vinge på en bil. Ett tillbehör
  • Anonym (Tjej)
    Killekille34 skrev 2016-10-10 15:07:58 följande:

Med den Pillan hade jag blivit mindre förvånad om hon gått på fordons programmet i gymnasiet då hade kontrasten vart mindre än med den yrkestiteln hon har. Min sambo snusar portion och jag med. Men som du säger det va lustigt.

Sexigheten går ej att bedöma. Där har ej snus inverkan för min del

Nej helt rätt. Skulle jag vara singel och fått chansen att bli tillsammans med henne skulle jag inte strunta i det bara för lössnuset. Men jag skulle inte vilja kyssas medans hon hade det inne.
  • kvinna45

I dagens samhälle blir man ej förvånad.
    Ursäkta men vad var det för äcklig brud egentligen ni såg, Lössnus. Säkert nån tuff snorkig festivalbrud som tror hon är ball och cool

• Anonym (Tjej)
    kvinna45 skrev 2016-10-11 00:04:41 följande:

Ursäkta men vad var det för äcklig brud egentligen ni såg, Lössnus. Säkert nån tuff snorkig festivalbrud som tror hon är ball och cool

Fy vilka hårda ord du tar till. Det va väl en helt vanlig trevlig tjej. Hon behöver väl ej tycka hon är cool eller vara tuff och hård bara för det. Du låter bitter.
  • Efraim Barkbit

Det är galet sexigt med en kvinna som snusar. Allrahelst lössnus!

• sextiotalist
    kvinna45 skrev 2016-10-11 00:04:41 följande:

Portionssnus var inte vanligt när jag var i 20-årsåldern (kom väl då ungefär) och tjejerna jag kände som snusade (inte festivalbrudar som trodde de var balla och snygga utan tjejer som läste högre utbildningar och allt annat än ytliga) hade lössnus.
  • Anonym (m)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-10-10 02:52:55 följande:

så om det varit en ful tjej hade du inte reagerat?  Fördomar
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (m) skrev 2016-10-11 11:05:17 följande:

så om det varit en ful tjej hade du inte reagerat?  Fördomar

Fördomarna de står kvinna 45 för tycker jag som skrev här i tråden innan. Det var fördomar det
Svar på tråden En snygg tjej lade in en stor snus