En snygg tjej lade in en stor snus
Hej. Jag är 28 år lesbisk och är i förhållande med en tjej på 32 år. Både hon och jag pratar gärna om andra tjejer om vi exempelvis går i affärer så kan vi säga hon där i kassan var snygg os.v. Vi kan tala om andra trots att vi har varandra det ger oss bara mer passion.
Häromdagen på Gina tricot såg vi något grymt ovanligt i våra ögon. Vi såg en snygg tjej i kassan svarta tighta leggings och läderstövlar och snygg blus. Mörkhårig glasögon. Helt plötsligt plockar hon fram en snusdosa lössnus tror det var Ettan och kramade till en stor jätteprilla och på in så läppen stod rakt ut och skakade av fingrarna.
Jag har själv snusat miniportion tidigare och min flickvän snusar mini ännu.
Inget konstigt i att tjejer snusar tycker vi. Men en så söt tjej som trycker upp en sån här jätteprilla var lite opassande och osexigt kan vi tycka.
Vad tycker ni tjejer killar om snusande tjejer? Och har ni sett nån tjej snusat lös nångång? Tycker ni det är osexigt ?sexigt ? Hur är det med kyssarna ?
Vi såg sen när vi betalade kläderna i kassan att heñnes min var sprängfylld. Hon måste gillar snus iaf. Sov gott där ute.