• Anonym (Tjej)

En snygg tjej lade in en stor snus

Hej. Jag är 28 år lesbisk och är i förhållande med en tjej på 32 år. Både hon och jag pratar gärna om andra tjejer om vi exempelvis går i affärer så kan vi säga hon där i kassan var snygg os.v. Vi kan tala om andra trots att vi har varandra det ger oss bara mer passion.

Häromdagen på Gina tricot såg vi något grymt ovanligt i våra ögon. Vi såg en snygg tjej i kassan svarta tighta leggings och läderstövlar och snygg blus. Mörkhårig glasögon. Helt plötsligt plockar hon fram en snusdosa lössnus tror det var Ettan och kramade till en stor jätteprilla och på in så läppen stod rakt ut och skakade av fingrarna.

Jag har själv snusat miniportion tidigare och min flickvän snusar mini ännu.

Inget konstigt i att tjejer snusar tycker vi. Men en så söt tjej som trycker upp en sån här jätteprilla var lite opassande och osexigt kan vi tycka.

Vad tycker ni tjejer killar om snusande tjejer? Och har ni sett nån tjej snusat lös nångång? Tycker ni det är osexigt ?sexigt ? Hur är det med kyssarna ?

Vi såg sen när vi betalade kläderna i kassan att heñnes min var sprängfylld. Hon måste gillar snus iaf. Sov gott där ute.

• Svar på tråden En snygg tjej lade in en stor snus
  • Killekille34
    Anonym (Tjej) skrev 2016-10-12 00:53:49 följande:

Fördomarna de står kvinna 45 för tycker jag som skrev här i tråden innan. Det var fördomar det

Det håller jag med dig om. Kvinna 45 lät som en bibliotikarie i klimakteriet. Du skulle ju nästan vilja ha henne om du vart singel ju.tjejen med snuset alltså inte bibliotikarien haha
  • Killekille34
    Efraim Barkbit skrev 2016-10-11 09:20:07 följande:

Det är galet sexigt med en kvinna som snusar. Allrahelst lössnus!

Ja det finns de som gillar det riktigt mycket. Du är nog ej ensam. Men är nog ej jättevanligt med lössnus i tjejkretsar tror jag. Men portionssnus tycker jag var och varannan tjej har idag
  • Anonym (tycker)

Det är "sådär". Opassande och Icke önskvärt men i alla fall ett mindre dåligt alternativ än om de röker och luktar askkopp så man blir illamående. Snus är betydligt skonsammare mot omgivningen. Man häpnar över hur frekvent både snusning och rökning förekommer bland kvinnor. En ren och fräsch andedräkt hos en tjej är mycket värt.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (tycker) skrev 2016-10-12 02:37:39 följande:

Det är "sådär". Opassande och Icke önskvärt men i alla fall ett mindre dåligt alternativ än om de röker och luktar askkopp så man blir illamående. Snus är betydligt skonsammare mot omgivningen. Man häpnar över hur frekvent både snusning och rökning förekommer bland kvinnor. En ren och fräsch andedräkt hos en tjej är mycket värt.

Det har du rätt i. Cigg är ingen hit. Det är skonsammare mot omgivningen.
  • Volkheim

Jag tycker snus är osexigt på alla sätt, oavsett vilket kön som gör hamstergömmor av det.

Aldrig testat det själv, men luktar förjävligt och det är jävligt ofräscht när folk bakar stora jävla kokosbollar av snus, bökar in det i truten och sedan torkar av fingrarna för att sedan ta i folks händer, dörrhandtag och annat.

Som om man skulle snyta sig i handen och gnugga bort det mot sätet brevid, på bussen.

Enda positiva är väl att det är kul att skoja om, i sketcher som Stefan och Krister osv, men "sexigt" nätack.

• Tobaksfantasten

Jag är kille. Det finns inget som dödar lusten och intresseset lika snabbt som snus.
    Tycker snus e vidrigt oavsett könet, men om en tjej snusar så tycker jag hon är konstig och äcklig.

När en jag märker att en tjej snusar som jag flörtar med eller är på G med, så blir jag äcklad och tycker hon är oerhört motbjudande, fyfan! Då backar jag direkt!

En gång såg jag en skitsnygg tjej snusa som var perfekt på alla vis, förutom snuset. Tänker då fan inte stoppa in tunga o kuk där, YUCK!

Inte bara att snus är vidrigt hos en brud, men det ger mig en bild att hon inte har en aning vad "finess" och "stil" är.

Snus är oerhört effektivt om ni brudar vill skrämma bort framgångsrika vältaliga unga män! Så är det ert uppsåt, så fortsätt med snuset!

• Tobaksfantasten

Och en sak till. Detta är ännu en gång bevis på att vissa Kvinnor är hycklare.
    Det är okej att snusa, men inte att snusa mer än vad ni själva gör.

Tråden borde heta "En tjej snusade", storlek på snusen är ointressant, det är lika vidrigt oavsett.

• Anonym (Tjej)
    Tobaksfantasten skrev 2016-10-15 18:58:39 följande:

Jag är kille. Det finns inget som dödar lusten och intresseset lika snabbt som snus.

Tycker snus e vidrigt oavsett könet, men om en tjej snusar så tycker jag hon är konstig och äcklig.

När en jag märker att en tjej snusar som jag flörtar med eller är på G med, så blir jag äcklad och tycker hon är oerhört motbjudande, fyfan! Då backar jag direkt!

En gång såg jag en skitsnygg tjej snusa som var perfekt på alla vis, förutom snuset. Tänker då fan inte stoppa in tunga o kuk där, YUCK!

Inte bara att snus är vidrigt hos en brud, men det ger mig en bild att hon inte har en aning vad "finess" och "stil" är.

Snus är oerhört effektivt om ni brudar vill skrämma bort framgångsrika vältaliga unga män! Så är det ert uppsåt, så fortsätt med snuset!

Det är inget fel att tycka så. Alla har rätt att tycka olika. En del gillar det och en del inte. Mig personligen spelar det ej nån större roll det är mera intressant bara av olika själ
  • Mudshark

Förstår inte varför det skulle vara äckligare att en tjej snusar än en kille. Det är väl samma sak även om det inte är lika vanligt med lössnus bland tjejer.

• Anonym (Tjej)
    Mudshark skrev 2016-10-18 19:31:00 följande:

Förstår inte varför det skulle vara äckligare att en tjej snusar än en kille. Det är väl samma sak även om det inte är lika vanligt med lössnus bland tjejer.

Nä det borde väl vara lika äckligt oavsett kön.
    Såg den här tjejen igår igen i butiken, hon hade verkligen en stor monsterprilla inne igår åxå. Läppen står rakt ut och en stor svartbrun snus syntes jättetydligt när hon skrattade. Och så modeklädd och snygg till detta det är själva kontrasten till det som gör att det märks.
    Hade hon stått på ett fabriksgolv och jobbat har man nog mindre tänkt på det.
    Tycker ändå hon är lie cool trots allt som vågar sticka ut lite.
Svar på tråden En snygg tjej lade in en stor snus