• Anonym (?)

Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.

Vill börja med att säga att enlighet mig är alla vaginor unika, oavsett utseende, så inte rubriken misstolkas.

Jag har lite av en "bullfitta" som blivit förvärrad efter graviditeterna. Det har gått så långt så det påverkar mig psykiskt då det syns i b.la träningsbyxor, bikini osv. Känner mig obekväm. Mina blygdläppar bryr jag mig inte så mycket om. Men dom hänger en liten liten bit utanför dem yttre. Har tidigare funderat på operation men överväger nu fettsugning av bullen då det påverkar mig betydligt mer. Jag ska inom sommaren opereras men är smått kluven vad jag ska välja ändå.. så för att få lättare att fundera fomulerar jag frågan som såhär:

Tänk er en vagina framför er, rent spontant-

"Hellre" en bullfitta med lite mindre blygisar, eller en icke bullfitta med lite "större" blygisar.

Hoppas inget tas fel eller att någon ska känna sig kränkt, vet att ämnet är känsligt för många, bla för mig, därav anonym.

Kram på er

• Svar på tråden Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.
  • Anonym (hm)

Jag har också lite av bägge men inget som stör mig. Syns inte så tydligt i bikini osv. Då "stör" jag mig mer på mina inre. Tänker inte göra något åt det eftersom det bara syns när jag är naken.

Men hade jag tillräcklig bulle skulle de bli min prio. Hade varit obekväm om det skulle synas med kläderna på. Detsamma om du inre skulle synas med kläder.

• Anonym (?)
    Porslinsblomman skrev 2016-10-10 22:11:44 följande:

Svårt att förstå vilken frågan är. Undrar du om du ska fettsuga bullen eller kapa blygdisarna?

Nja frågan är mer vad man rent spontant tycker är "finast" alltså om det är finare med bulle och mindre blygisar eller finare utan bulle och lite större blygisar. Om du förstår? Vet egentligen vad jag helst vill men är alltid öppen för åsikter ändå
  • Anonym (?)
    Anonym (hm) skrev 2016-10-10 22:12:44 följande:

Jag har också lite av bägge men inget som stör mig. Syns inte så tydligt i bikini osv. Då "stör" jag mig mer på mina inre. Tänker inte göra något åt det eftersom det bara syns när jag är naken.

Men hade jag tillräcklig bulle skulle de bli min prio. Hade varit obekväm om det skulle synas med kläderna på. Detsamma om du inre skulle synas med kläder.

Ja, jag känner också så. Det suger att veta att bullen syns i mina träningsbyxor eller att jag inte kan ligga raklång och sola för det sticker upp.. jag vet egentligen vad jag vill men är öppen för åsikte ändå. Tack för ditt svar
  • Porslinsblomman
    Anonym (?) skrev 2016-10-10 22:14:37 följande:

Nja frågan är mer vad man rent spontant tycker är "finast" alltså om det är finare med bulle och mindre blygisar eller finare utan bulle och lite större blygisar. Om du förstår? Vet egentligen vad jag helst vill men är alltid öppen för åsikter ändå

Aha. Lite bulle tycker jag är fint, men om den är så stor att du mår dåligt av den så är det ju det självklara valet om du ändå bestämt dig för att operera dig. Beträffande inre blydläppar så tycker jag att det är sexigt med lite som "hänger ut". Så jag röstar väl på alt 2 då!
  • Nyfikenman84

Jag älskar när man ser bullen. Är så vackert å se en riktig bullfitta i ett par träningsbyxor. ????

• Anonym (Killen som gillar äkta mus)

Skärpning nu tjejer.
    Har alla porrfilmsstjärnors bortskurna inre blygdläppar satt sig så hårt i skönhetsidealet ?

Älskar när en kvinna ser ut som en kvinna och inte en könsstympad muslim.
    En fin bulle där man ser konturen av läpparna är ju så sexigt och sen för att inte tala om att mysa med härligt våta fina blygdläppar det är underbart så låt nu inte porrstjärneidealet förstöra er.

• Anonym (?)
    Anonym (Killen som gillar äkta mus) skrev 2016-10-10 23:04:51 följande:

Skärpning nu tjejer.

Har alla porrfilmsstjärnors bortskurna inre blygdläppar satt sig så hårt i skönhetsidealet ?

Älskar när en kvinna ser ut som en kvinna och inte en könsstympad muslim.

En fin bulle där man ser konturen av läpparna är ju så sexigt och sen för att inte tala om att mysa med härligt våta fina blygdläppar det är underbart så låt nu inte porrstjärneidealet förstöra er.

Tack för ditt fina svar. Det är liksom inte mounteverest vi snackar om här, men den stör mig. Håller med om att blygdläppar är fint.
  • Underhill

Föredrar den sugna sorten. Den som är nyfiken och tar initiativ :)

E vi överens så kör vi
Svar på tråden Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.