• Anonym (?)

Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.

Vill börja med att säga att enlighet mig är alla vaginor unika, oavsett utseende, så inte rubriken misstolkas.

Jag har lite av en "bullfitta" som blivit förvärrad efter graviditeterna. Det har gått så långt så det påverkar mig psykiskt då det syns i b.la träningsbyxor, bikini osv. Känner mig obekväm. Mina blygdläppar bryr jag mig inte så mycket om. Men dom hänger en liten liten bit utanför dem yttre. Har tidigare funderat på operation men överväger nu fettsugning av bullen då det påverkar mig betydligt mer. Jag ska inom sommaren opereras men är smått kluven vad jag ska välja ändå.. så för att få lättare att fundera fomulerar jag frågan som såhär:

Tänk er en vagina framför er, rent spontant-

"Hellre" en bullfitta med lite mindre blygisar, eller en icke bullfitta med lite "större" blygisar.

Hoppas inget tas fel eller att någon ska känna sig kränkt, vet att ämnet är känsligt för många, bla för mig, därav anonym.

Kram på er

• Svar på tråden Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (HELRAKAD STRECKFITTA.) skrev 2018-09-05 21:52:19 följande:

HELRAKAD SD-FITTA!

Mycket möjligt :)

#förändringpåriktigt
  • qfnafnjf

Det viktiga med fittan är att den sitter på någon man vill ha den på och att denne inte är en sur person. Det blir tämligen problematiskt i annat fall då detta blir en så kallad surfitta.

• Cunnilingus18
    Anonym (?) skrev 2016-10-10 22:01:54 följande:

Vill börja med att säga att enlighet mig är alla vaginor unika, oavsett utseende, så inte rubriken misstolkas.

Jag har lite av en "bullfitta" som blivit förvärrad efter graviditeterna. Det har gått så långt så det påverkar mig psykiskt då det syns i b.la träningsbyxor, bikini osv. Känner mig obekväm. Mina blygdläppar bryr jag mig inte så mycket om. Men dom hänger en liten liten bit utanför dem yttre. Har tidigare funderat på operation men överväger nu fettsugning av bullen då det påverkar mig betydligt mer. Jag ska inom sommaren opereras men är smått kluven vad jag ska välja ändå.. så för att få lättare att fundera fomulerar jag frågan som såhär:

Tänk er en vagina framför er, rent spontant-

"Hellre" en bullfitta med lite mindre blygisar, eller en icke bullfitta med lite "större" blygisar.

Hoppas inget tas fel eller att någon ska känna sig kränkt, vet att ämnet är känsligt för många, bla för mig, därav anonym.

Kram på er

Tycker det är charmen med alla tjejers underliv (fittor) att de är olika och fina på sitt sätt. Finns inga fula i min mening. Tycker det bara är sexigt att man ser konturerna genom tightsen eller bikinitrosorna :) Lite samma som för oss killar som knappade kan dölja vad vi har mellan benen, oavsett vad vi har på sig..
  • qfnafnjf
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-05 22:04:01 följande:
    Tycker det är charmen med alla tjejers underliv (fittor) att de är olika och fina på sitt sätt. Finns inga fula i min mening. Tycker det bara är sexigt att man ser konturerna genom tightsen eller bikinitrosorna :) Lite samma som för oss killar som knappade kan dölja vad vi har mellan benen, oavsett vad vi har på sig..
    Trodde du skulle säga att alla tjejer är lika fina på utsidan men också lika fula på insidan och det hade ju inte nödvändigtvis varit fel.
  • Mongoliet

Streckfittor som det tydligen heter.

• Anonym (Xa)

Är det någon man tycker om tycker man hennes fitta är vacker. Om jag däremot objektivt bara tittar på fittbilder tycker jag att en bullfitta med inte allt för synliga inre blygdläppar är vackrast. Tycker dessutom att fittan ska vara rakad så man kan se den, är den orakad syns ju bara hårburret, inte så vackert. Det är min åsikt.

• Grossglanz

Alla fittor har sin charm <3

• Anonym (orka)

alla fittor är vackra som dom är. så länge dom inte är opererade. tycker det låter som att TS har en väldigt vacker fitta. lite bullig och lite läppar som sitter där dom ska!! 

en opererad fitta skulle få mig att gå därifrån... 

• Dudeperfect

Jiiiezzz...
    Gör INGET med det där för fan.
    Din fitta är ditt tempel. Den SKA ju synas. Tänk om jag som man skulle såga kuken av mig för att den syntes genom ett par tighta träningsbyxor?
    Utöver det så är det viktigt att du förstår att det för i stort sett ALLA utomstående är något som ses som sexigt och attraktivt att den kikar fram i brallan.

Jag föredrar fitta, inte en speciell sort. Punkt slut. Och jag har aldrig i mitt liv hört några män sitta och diskutera vilken sorts fitta dom föredrar. Det handlar i så fall om helt andra saker än själva könsorganet.

• LEG

Den finaste fittan sitter på den man älskar, oavsett hur den ser ut.

Svar på tråden Vilken fitta föredrar ni? Fråga till både män och kvinnor.