Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Härligt! Då väntar vi BIM ungefär samtidigt...min är 9/3, kommer släppa lös ägget ikväll med Ovitrelle och så lossar det förmodligen i morgon senast fredag...
Vad peppad ja blev nu!
Härligt! Då väntar vi BIM ungefär samtidigt...min är 9/3, kommer släppa lös ägget ikväll med Ovitrelle och så lossar det förmodligen i morgon senast fredag...
Har vad jag vet endast haft 1 spontan äl och det var första äl efter förlossningen ca 1 år efter han föddes. Då visste ja inte att ja hade äl men ja hade även då mycket molvärk. Men just denna cykel med dubbelkur så verkligen galet va de känns!
Ja om det är lite svagare idag så lär ägget antingen ha släppt eller vara på god väg. Så jag hade haft sex iaf idag och förmodligen i morgon med. Men jag hade inte hoppat över idag...
Vi har dagligt sex så behöver jag inte tänka på när jag bäst ska ha det...skönt.
Nä det får man ju känna av själv om vad som funkar bäst för er :) jag tycker det är skönt att inte behöva tänka på det, just eftersom vi alltid vill ändå. Känns konstigt de få gånger vi lägger oss utan att ha sex...helgerna kan bli mer spontant när som på dygnet, men vardagar blir det ju så...och när barnen är hemma blir det bara kvällstid ju.
Igår fick jag några neg test, men även dessa test, har dock ändrat skärpan på fotot. Tog två olika märke i samma urin och fick svaga streck på båda. Idag blankt på 4 test och svagt svagt på ett. Vet att det kan ta tid innan det blir starkare osv men tycker ändå det borde visa ngt på alla test.
Bim typ 23-25 feb. Vågar inte hoppas än då jag fått många mf.. Men samtidigt blir man ändå hoppfull
Fortfarande ingen mens..Äl + 17
Var hård i magen både igår och idag morse och tog i, fick då lite ljjuuuuuusrosa på pappret, men ändå inget mer nu.
Ont i tuttarna och ryggslutet...
Nej så är det ju, ser olika ut för alla par och man får försöka lösa det bäst det går utefter det :)
Heja vad bra! Nu får vi vänta på BIM ihop Hur lång lutealfas har du? Jag räknar att jag har BIM 9/3
Ah vad kul!
Jag kommer testa 8 och 10 dagar efter Ovitrelle, för jag vill se om det finns HCG kvar i kroppen efter den innan jag vågar mig på att testa. Så beroende på hur det ser ut på 10 dagar efter så kanske jag sen testar mig på dag 12 efter sprutan. Så man får inte testa för tidigt när man tagit den..men det ser jag nog eg bara som positivt.