• Orkide

Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera

pimpim78 skrev 2016-11-20 21:40:28 följande:

Alltså jag håller på att bli knäpp. Denna eviga väntan. I morgon 12 dagar efter ovitrelle sprutan. Tycker när jag läser i trådar så plussar de flesta så här tidigt efter sprutan och deras tester blir bara starkare och starkare. Här är det bara klart neg, precis som jag. Fy vad dessa dagar är påfrestande. Känner mig tom o ledsen .....

Vet hur det känns. Misslyckande på misslyckande hela tiden. För min del är det andra försöket med letrozol som verkar gått åt skogen
  • Orkide
    Malin 845 skrev 2016-11-22 21:05:29 följande:

Snällt att svara när man har en fråga..

Har tidigare skrivit att jag fick biverkningar av ovitrelle sprutan. Som om kroppen tyckte att jag var gravid. Aldrig tagit den sprutan du undrar över
  • Orkide
    pimpim78 skrev 2016-11-22 20:34:09 följande:

Har i dag lyckats snigla mig fram till dag 13 efter ovitrelle och 11 dagar efter inseminationsdagen. Helt neg test.
    Borde kunna kasta in handuken för den här gången nu va ? Eller någon som plussat senare än så när ni testat helt neg dagarna innan ?
    Börjar tappa hoppet här hemma, borde ju visa någor nu när man liksom vet när äl var osv.....
    Fy så trist det känns...... Men känns fint att det är några som plussat i all afall, det inger hopp. Stort grattis till er.........

Jag skulle tänka att mensen kommer o ge upp för denna månaden. Visar det sig att du är gravid så är ju det bara ett plus.

Här har mensen börjat komma.. jäkla skit. Det var andra omgången letrozol..
  • Orkide
    zion skrev 2016-11-23 20:56:33 följande:

Bim -2 super duper negativt på gravtest imorse så just nu känns det riktigt kört även om det är tidigt än. Och alla grav symtom har försvunnit och mens humöret har kommit istället. Men får fortsätta testa till mensen kommer eller ett plus.

Minus här med, hundra på att mensen kickar igång ordentligt imorgon. Redan fått någon droppe blod så kört för min del är det
  • Orkide
    zion skrev 2016-11-24 17:24:53 följande:

Hade rosa flytningar imorse ska jag räkna det som mensen första dag eller ska jag vänta tills den verkligen kommer? Det är alltid ett blodbad första dagen i vanliga fall det har bara hänt en gång innan att jag fick rosa flytningar under 2 dagar innan mens3n kom och då var den precis om vanligt och höll i sig i sex dagar som den alltid gör. Hur hade ni gjort?

Väntat tills flödet kommit igång. Så brukar jag göra
  • Orkide
    pimpim78 skrev 2016-11-24 22:42:59 följande:
    Jag hade också supernegativt i morse. Så mensen kommer nog igång under morgondagen. Har lite känningar.
    Hur ska du/ni göra ? Kör ni en omgång till nu med letrozol ?
    Jag ska ringa sophia hemmet så fort mensen kommer men lutar åt en omgång till med letrozol och ovitrelle. Vilken dag har du börjat äta letrozolen, verkar som många börjar på olika dagar ?
    Vore kul att följas åt nästa omgång !!
    Nu har min mens kommit under natten. Jag tänker fortsätta ned letrozol o hoppas. Ska ringa sophiahemmet jag med idag o boka tid för vul. Min läkare säger från dag 3 men med pergo tog jag från dag 5. Vet inte varför man får olika dagar? När börjar du?
  • Orkide
    Malin 845 skrev 2016-11-27 15:51:28 följande:

Jag är nu på äl+10 och 11 dagar efter pergnyl sprutan. Jag tog en graviditetssticka som visade supersvagt. Kan det vara hcg som finns kvar i kroppen efter sprutan?
    Ska ta ny sticka imorgon :)

Sprutan kan fortfarande sitta i men jag hoppas att det är pga grav
  • Orkide
    Malin 845 skrev 2016-11-27 20:39:25 följande:
    Kan det vara pga sprutan trots att jag fick negativt på Stickan för 2 dagar sen?
    Nej då borde det inte vara sprutan!! Grattis!!
  • Orkide
    pimpim78 skrev 2016-11-29 01:51:00 följande:
    Halloj,
    Jag tog första tabl letrozol igår måndag och ska på Vul på lördag på sophiahemmet. Nu hoppas vi på denna omgång. Hur går det för dig ? Gissar att vi ligger hyfsat lika ?
    kram
    Jag går också på Sophiahemmet men aldrig fått tid på en helg. Har svårt att bara komma fram till dem på deras dåliga telefonsystem.
    Jag är på dag 5 och idag börjar jag med letrozol. Min läkare säger dag 3. Men jag började alltid på pergotime på dag fem så o jag blev ju gravid så hehe
  • Orkide
    Elle85 skrev 2016-11-29 20:59:13 följande:

Hej!
    Jag förlorade min son i v.28 i mars. Försökte bli gravid igen några månader efter, gick till en gynekolog som konstaterade att min ägglossning inte fungerar eller är svag efter förlossningen. Har börjat letrozol och lutinus denna månaden! Bim på torsdag! Jag behöver ett plus för att få lite ljus i mörkret! Håller tummarna för alla härinne!

Beklagar verkligen det som hänt er. Jag hoppas att ni blir gravida igen snart <3
Svar på tråden Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera