-
Ja jag är ju på omgång fem nu med letrozol. Ska till gyn på måndag l kolla hur det ser ut.Marie357 skrev 2017-01-24 21:28:56 följande:Har ni sökt hjälp?nouw.com/denöppnakampen
-
Var hos gyn idag och det var inga jättefina blåsor som sist då jag hade en på 28mm. Nu var de 16 och 19 mm på samma dag i månaden. Lite trist. Ingen älspruta heller då det finns risk att båda släpper. Får se om vi hoppar denna månad eller om vi kör på ändå.
-
Hmm ja det låter som sköra slemhinnor. Får se vad de säger om de kan se.Marie357 skrev 2017-01-30 12:42:03 följande:
Dag 11...
I fredags och igår söndags hade vi sex. Mitt underliv har väl inte mått jättebra, får ibland lite känningar som "skav" eller som ja svamp liknanade. Ibland är det infektion eller så är det bara efter mens. Och detta hade jag i helgen, men det blev bättre. Så tror ej att det är en infektion.
Men som sagt vad igår hade vi sex, och sambons snopp slaknade efter att jag hade kommit så vi fick jobba upp den igen så att säga..
Så när han sedan var redo var väl inte jag direkt redo. Men ändå fuktig. När jag torkade mig igår efter jag varit på toaletten efter vi hade sex var det lite LJUSROSA flytningar. Tänkte jag kör binda. I morse hade det kommit som typ 1 enkrona storlek med blod i trosorna innan jag kissade, efter att jag hade kissat så var det "mängder" på pappret (ja det var ju spermarester och skit liksom" går och småskvätter nu, men det är mest LJUSRÖTT/Ljusrosa..
Ringde ju till gyn även fast vi ska dit imorgon på samtal och då trodde Bm att det kan vara sköra slemhinnor eller kanske t o m en blödning för äl, men då kommer den ju efter ägglossning. Men nja tror nog mer på sköra slemhinnor. Men hoppas nu inte att kroppen ballar ur för vi räknar ju med att äl ska vara inom någon dag...
Ursäkta denna detaljfulla informationen...
Imorgon vid 9 får vi veta mer..
nouw.com/denöppnakampen -
Vi valde att köra på denna månad också.
Tog några dagars paus härifrån för att tänka lite.
Hur mår ni då? -
Hej, hur mår ni alla kämpare?
Nu är BIM på torsdag/fredag och som vanligt dagarna innan mens börjar hoppet försvinna o deppet inkomma... -
Vaknade upp med mens!! Då börjar jag med sjätte omgången letrozol på lördag
-
Tack nej eller hur den skulle ju inte det. Jag äter enkeldos.orzia1 skrev 2017-02-16 07:53:07 följande:Men vafan (ursäkta) mensen skulle ju inte komma.
Äter du enkel el dubbelkur? -
Senaste gångerna har jag inte träffat min gyn.läkare utan andra gyn.läkare som inte vågat ändra min läkares ordination då hon är bäst på fertilitet enligt dem. Så jag kör enkeldos o hoppas på att min läkare kan få in mig på en tid att prata framtid samt kolla äggblåsor om ca 10 dagar.orzia1 skrev 2017-02-16 12:38:39 följande:Har de inte pratat om dubbelkur? Jag fick påbörja dubbel på pergotime ganska snabbt och sen trippel, nu vet jag ju att det inte är samma, men har läst folk som äter dubbel
-
Lycka till!Nykär15 skrev 2017-02-19 16:09:58 följande:
Ska kolla mina ägg i morgon...livrädd det är för många mogna :/
-
Vad jobbigt att inte fått positivt äl test än.efg skrev 2017-02-20 08:55:00 följande:
Jag var på vul i fredags CD15 och hade massa äggblåsor Beräknad äl inom ett par dagar sa gyn men de verkar inte skett ännu enligt äl test eller temperatur...
Är det någon som föresten vet hur bra det glidmedel de använder vid vul är för spermiernas framkomst?
Ingen aning om glidmedelfrågan. Väldigt bra fråga dock!!