Inlägg från: Anonym (Slappna av) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slappna av)

Varför städar ni aldrig?

Vi har en robotdammsugare som dammsuger varje dag när vi är på jobbet. Städar toa, handfat och badkar en gång i veckan.

Byter sängkläder varje fredag. Chilla lite ts :)

Håller med om att det verkar sjukt äckligt när folk inte byter sängkläder så ofta men ärligt talat så har vi ingenting med det att göra. Sluta lägg näsan i blöt. Det är ju inte du som ska bo i deras röra eller hur?

• Anonym (Slappna av)

Sen har ju alla olika städbehov beroende på om man har barn, djur. Vissa kanske inte är hemma så ofta.

Som t ex att byta sängkläder. Vi upplever att det känns fräschast att byta varje vecka för vi har en katt och en hund som ibland sover i den. Dessutom svettas min sambo mycket. Vi sover alltid i pyjamas. Men varje vecka byter vi sängkläder och en gång i månaden tvättar vi alla kuddar, täcken och själva skyddet på madrassen. Men bara för att man inte gör så betyder det ju inte att man är äcklig!

• Anonym (Slappna av)
    taquine skrev 2016-10-12 13:24:40 följande:

Ja samma här , har både katt och hund och byter för det känns fräschast . Nej man är verkligen inte äcklig för det finns lite damm i hörnen. Hade jag haft en sk"vän" som inspekterade  min städning så hade den vänskapen nog inte varit långvarig.

Ja usch för såna människor :/ det är som du säger inte en äkta vän.
Svar på tråden Varför städar ni aldrig?