• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Linda2barnsmamma
    polly82 skrev 2016-11-16 21:36:40 följande:

Hej tjejer! Så kul att följas åt och höra hur det går för alla. Detta blir vårt 3e försök och jag har snöat in på allt som har med graviditet att göra. (Första barnet, så jag hoppas det är ok att bli lite preggozilla!) :)

Slutade med Cerazette i sept och har haft två 27 dagars cykler efter det. Har BIM 6 dec enl. app men tyvärr är sambon på jobbresa HEEEEELA ägglossningsveckan (fan!) så det blir nog ett nytt försök i dec... hur som helst är det spännande att följa och hoppas åt er andra! Jag är 34, sambon 30 och bor i Norge.

Hej. Så roligt.. ja preggozilla får man alltid bli kör på bara. Hihi håller tummarna för er o alla andra i denna tråd :)
  • becca90

Jag är 26 och sambon är 28. Första barnet :) bor i sundsvall! Denna månad blir det inga ÄL tester utan bara lite avslappnat då och då. Hoppas!

• Yoshiii11

Vad kul att vi blivit så många att följa i tråden! :)

Mensen är över här nu. Så ägglossning runt 28 november.

• Livetsgång
    Yoshiii11 skrev 2016-11-17 08:52:44 följande:

Vad kul att vi blivit så många att följa i tråden! :)

Mensen är över här nu. Så ägglossning runt 28 november.

Då har vi ÄL nästan samtidigt. Hejja oss :D
  • lisohl

Jag joinar också er. Det blir sjätte försöket till ett syskon. ÄL blir i början på dec och bim den 17/12. Tidigare månader har jag haft lätt molvärk och spänningar i brösten efter äl men det har avtagit ju närmare bim jag kommit. Jag känner dessutom att jag blir mer och mer avslappnad för varje månad som går. Kanske lite bakvänt men jag vet ju att jag kan bli gravid vilket var en oro inför första barnet. När vi fick första barnet kände jag dessutom "vilken tur att det inte tog sig tidigare för då hade det ju inte blivit han" och därför känner jag att när det än blir nu så kommer det bli det bästa (man kommer ju inte veta nåt annat ;)). Lycka till allihop, ska bli så kul att följas åt!

• TantSandy
    vi blir 3 skrev 2016-11-16 20:16:02 följande:
    Mitt i allt så visar det plus. Finns en del som är låghormonare och inte visar positivt förrän senare. Håller tummarna att så är fallet för dig!
    Tack söta du för de orden, klart jag hoppas ännu då mensen fortfarande inte kommit men jag blir ju så ledsen när jag hoppas och det inte är nåt så jag försöker inte tänka på det. (Jo för det är ju väldigt lätt haha) 
  • TantSandy

Som Polly82 skrev känner jag mig med som en preggozilla :D :D
    Jag vet inte hur många gånger om dagen jag kollar barnvagnar och andra prylar (måste lugna ner mig) *phu*

För övrigt så är sambon 34 och jag 31 :) och vi bor utanför Växjö

• varje

Lite deppigt att hoppa över till Decembertråden, men nu är det som det är. Vi riktar ögonen och sinnet framåt och hoppas på det bästa.

3 försöket för oss, första barnet. BIM 17 dec och äl precis i månadsskiftet.

Tycker det var fint som någon skrev ovan, att det är "rätt" bebis som ska komma vid rätt tillfälle. Så försöker jag också tänka. Hoppas min framtida bebis väljer att bli gjord i december!

• josefinevm
    Kåtisroinen skrev 2016-11-15 23:55:30 följande:

Ja vi forsätter heja på varann! Det låter som en bra plan :) hoppas verkligen det jag med :)

Har börjat med ägglossningstester nu, tror jag missade förra ÄL så nu kör vi med tester!

Så peppad haha :)
Svar på tråden BIM December 2016