BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag körde med den förra cykeln och funderar på att testa denna gång oxå och börja smörja 2 dagar efter positivt äl test.. Har du erfarenhet av den?
Okej. Jag har kört 2 cyklar med den. Tyvärr har jag jnte blivit gravid. Men kommer köra med den nästa cykel eller vid eventull graviditet denna. Vi ska snart på utredning så vågar inte smörja denna för då kommer blodprover visa fel.
Någon mer som har bim den 5/12?
Hoppar in här... den vidriga och elaka tant röd kom här idag =(
BIM den 21/12
Det var längesen jag åt bidrottning gelé, men är det ngn här som kan svar på om jag ska börja nu och sluta vid ÄL eller hur skulle man göra nu igen?
Hoppar in här:) Är inne på försök nr 4. Har lagt ner ägglossningstest och att tempa tycker bara det är stressande då min cykel är mellan 28-50dagar. Men har BIM någon gång i december tidigast 3:e. Hoppas verkligen denna gång!
Hej alla fina!
hoppar in här då jag egentligen har BIM imorgon men min mens kom igår *besviken* 
Så nu försöker vi oss på det igen efter mensen (blir andra försöket).Den 21/12 har jag BIM!
Hoppas innerligt att det går som vi vill!
Blir mitt 4e busfrö och fästmannens 1a