Inlägg från: Anonym (Annica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annica)

Hur FASEN slutar man dricka för mycket?

Känner verkligen igen mig! Jag dricker en box på två dagar. Helt sjukt, men jag vet bara inte hur jag ska ta mig ur detta.. Jag mår dåligt psykiskt, är sjukskriven pga utmattningsdepression. Min sambo säger inget alls, men han måste ju märka av detta Jag har blivit väldigt tolerant, men ändå. Jag går också hos psykolog, mycket berättar jag där, men inte detta...

• Anonym (Annica)
    Anonym (Ledsen själ) skrev 2016-10-15 18:27:33 följande:

Dag två nykter kan jag ju räkna hem nu då vi inte har en droppe i huset och det är kväll

Märkligt nog har jag inte känt av något speciellt fysiskt, det förstår jag inte riktigt? Med de kvantiteter jag hällt i mig borde ju liksom kroppen märka att något inte är som det brukar, och när jag googlade stod det om diverse abstinensbesvär. 

Men glad att det går bra, tog till 1,5 motion på morgonen för säkerhets skull. Hoppas på lite motiverande viktnedgång på köpet...

Dag tre i morgon!

Härligt! Tycker att du är jätteduktig! Själv blir jag på en enda dag fruktansvärt rastlös och lättirriterad när jag inte har alkohol hemma och det inte heller går att få tag på... Min plan är att sluta dricka på vardagar till att börja med. Men samtidigt så vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp det, har läst att det är rentav livsfarligt att sluta dricka tvärt
Svar på tråden Hur FASEN slutar man dricka för mycket?