• missme85

    Clown hysteri

    folk som klär ut sig till clowner och skrämmer folk blir bara mer och mer. I min stad och runt omkring har clowner sprungit runt och vissa har burit kniv och varit hotfulla.

    Är ni rädda för att stöta på en clown?

    Jag skulle bli rädd! Men jag har min hund med ute så känner mig ändå säker. Vem vet om personen under masken är ett riktigt psyko som kan skada en?

  • Svar på tråden Clown hysteri
  • Oscarsmamma84

    Ja jag e fan rädd. Även i min lilla by finns här clowner. E mest rädd o stöta på en när jag e ute med mina barn. Hur förklarar jag för min 3 åring att det finns så sjuks människor här i världen

  • missme85
    Oscarsmamma84 skrev 2016-10-15 18:34:04 följande:

    Ja jag e fan rädd. Även i min lilla by finns här clowner. E mest rädd o stöta på en när jag e ute med mina barn. Hur förklarar jag för min 3 åring att det finns så sjuks människor här i världen


    Ja och clowner som ska vara roligt!!

    Vissa skrämmer barn. en clown hade skrämt några barn här. De kan ju få men resten av livet de stackarna :(
  • athanatos

    Nej det är jag inte direkt orolig över. Så vanligt är det faktiskt inte och ännu färre är farliga på riktigt. Finns värre saker att oroa sig över. Jag oroar mig mer för att stöta på berusade gatubarn i min stad.

  • Anonym (Idioter)

    Tycker våra politiker ska ta sånt här på allvar. Detta borde buras in är mest rädd för att min 10 åriga dotter stöter på dem och jag är själv rädd. Tycker det är bedrövligt att de ska skrämma oskyldiga barn och vuxna och vara hotfulla. Samhället måste reagera och sätta ner foten att detta beteende är inte tillåtet. Vår politiker verkar inte ta detta på allvar

  • Deceree1

    Vilka är dom här clownerna egentligen och vad är deras syfte? Eftersom de finns lite överallt så borde det väl finnas en intern klubb på nätet där de finner varandra och bestämmer hur och när de ska ge sig på folk. Är det en facebookfrupp? Man undrar hur deras tankar går. Jag skulle nog vara rädd fast jag har hund. Bär de kniv så kan de lika gärna sätta den i hunden. Om de hinner innan den sitter i strupen på dom vill säga.

  • missme85
    Deceree1 skrev 2016-10-15 19:01:29 följande:

    Vilka är dom här clownerna egentligen och vad är deras syfte? Eftersom de finns lite överallt så borde det väl finnas en intern klubb på nätet där de finner varandra och bestämmer hur och när de ska ge sig på folk. Är det en facebookfrupp? Man undrar hur deras tankar går. Jag skulle nog vara rädd fast jag har hund. Bär de kniv så kan de lika gärna sätta den i hunden. Om de hinner innan den sitter i strupen på dom vill säga.


    Man undrar ju?! Sjukt i alla fall!

    Ja men såklart man är rädd ändå, men skulle även vara rädd för att om nån skulle agera hotfullt och springa efter mig så skulle kanske kanske min hund angripa som försvar!! Jag kan ju inte säga att hon aldrig skulle förräns jag är i den sits.
  • Anonym (Vad)

    Alltså det här har jag missat helt, pratade med min bror idag och han pratade lite om clowner och att hans sambo är rädd för clowner på stan.. Fattade inte riktigt men så läser jag här,

    är det alltså folk som springer runt utklädda till clowner på stan för skojs skull??

    Jag har varit sjukskriven och sängliggandes i några månader så har inte varit ute, därför jag kanske missat...

  • Anonym (Varför??)

    Undrar också vad det går ut på? Hela grejen är helt sjukt framför allt när dom ger sig på barn. Jag har clownfobi light så jag hade nog gjort på mig om jag hade stött på en

  • Bella1000

    Ja jag är ganska rädd eftersom jag är ute mycket ensam om kvällarna i mitt arbete! Har varit väldigt mycket clowner ute i min stad och senast igårkväll när jag var på ett köpcentrum alldeles i närheten där jag bor så sprang det omkring två stucken utanför!

Svar på tråden Clown hysteri