• Kärleksbarn00

Vi som plussat efter IVF hösten 2016

Hej!
    Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3

• Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016
  • hope88
    Lee*** skrev 2016-11-28 17:27:19 följande:

Vi går privat så det är väldigt lätt att få tider. Kunde redan få en tid i morgon, men behöver vara på jobbet så därför tyckte jag fredag är bra. Jag visste inte om jag skulle göra ul nu eller vänta till den 20 dec, är ledig under jul och nyår o då får man lite tid att sörja om det skulle vara ngt.

Hade nog inte varit orolig om jag inte hade fått MA förra gången.

Filli89 lycka till i morgon.

Hope88, hade varit skönt att vara i vecka 30 för då kan bebisen klara sig bra. Men snart är vi där

Skönt det :) Förstår dig lika bra att få det gjort är ju inte bra att gå runt och vara mer orolig än vad vad vi redan är om det kan lugna en för ett tag.

Ja bara halvvägs typ hi hi ;)
  • Filli89

Pfff. Var på ul idag v11. Lillen hängde kvar. Nu såg man fingrar och tår o den viftade o vände o vred. Herregud vilken pain det kommer bli att bli mamma i framtiden, oro 24/7 känns d som, om man är så här orolig för något som inte ens är i världen ännu.

• hope88
    Filli89 skrev 2016-11-29 08:47:32 följande:

Pfff. Var på ul idag v11. Lillen hängde kvar. Nu såg man fingrar och tår o den viftade o vände o vred. Herregud vilken pain det kommer bli att bli mamma i framtiden, oro 24/7 känns d som, om man är så här orolig för något som inte ens är i världen ännu.

Åh vad glad jag blir för er skull! Visst är det underbart <3 Hehe ja det kommer det verkligen bli. Ens största kärlek här i livet :)
  • druvan52

Vad härligt, en livlig krabat! Jag vill också gå på ul men får vänta en hel vecka till kub.
  • Lee***

Vilken lättnad :)
  • Filli89

Jaa verkligen. Underlättad för NU, haha snart kommer väl en ny oro, har kub v13 den 16 december, evigheter tills dess känns d som. Hur många här inne blir förhoppningsvis mamma för första gången föresten?

• typjag
    Filli89 skrev 2016-11-29 14:49:23 följande:

Jaa verkligen. Underlättad för NU, haha snart kommer väl en ny oro, har kub v13 den 16 december, evigheter tills dess känns d som. Hur många här inne blir förhoppningsvis mamma för första gången föresten?

Jag! Första ultraljudet imorgon i v 8
  • hope88

Hehe förstår dig. Jag är lugn en vecka ca efter ul :p

Härligt snart dags :) Jag har rul 23/12.

Jag blir mamma för första gången om allt går vägen nu :)

Kände plutt picka lite dovt under naveln idag, märklig känsla men underbar hehe <3
  • druvan52

Jag med! Men än känns allt väldigt oklart
  • druvan52
    hope88 skrev 2016-11-29 17:02:22 följande:

Hehe förstår dig. Jag är lugn en vecka ca efter ul :p

Härligt snart dags :) Jag har rul 23/12.

Jag blir mamma för första gången om allt går vägen nu :)

Kände plutt picka lite dovt under naveln idag, märklig känsla men underbar hehe <3

Oj häftigt med pickande!!

Har nån förresten en doppler? Eller tänkt skaffa?
Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016