• intesåtuff

One Night Stand Katastrof

Hej. Min värld är från några dagar helt ställd uppochner!

Först lite Bakgrund som leder till min situation

Hade efterfest, med vänner, tjejer och killar men, så hade en tjej som ingen av oss kände råkat slinka med hem.

Borde kanske ha insett att detta var en dålig ide' från början, då jag kommer in i mitt sovrum en stund in på festen och hittar henne halvnaken med min kompis...hoppsan säger jag och när jag är på väg att stänga dörren så säger hon att det går bra , att jag ska sätta mig i sängen...Men jag tackar vänligt nej, men slänger ur mig att lite skämtsamt, kanske senare om du inte har dig med han och stänger dörren och går ut.

ca 5 minuter senare kommer hon och min kompis ut, hon i bar överkropp till förvåning av alla mina vänner och  kompisen fullt påklädd, ! Så jag som värd för festen ber henne ta på sig vilket hon sedan gör...

Går en stund till på festen och hon frågar mig om jag är intresserad av henne, jag säger ja..för hon var verkligen fin, så säger hon att hon inte var med min vän...vilket jag förstod då de kom ut lite efter jag stängt dörren. Saken var den att hon tagit mitt skämtsamma förslag på allvar!

Festen lider mot sitt slut.....

Så kommer vi till situationen, jag och hon hamnar till slut i min säng, kysser varandra, hånglar och tar på varandra, vi är båda fulla, men jag upplever det som att vi båda är med, vi har kemi...Så kommer vi till kondomfrågan...jag hade ingen hon har ingen....men det har väll hänt den bästa att man "in the heat of the moment" är lite oförsiktig och omdömeslös när man fått i sig några glas för mycket.

Här hade man kunnat säga Nej eller fortsätta....vi fortsatte.....Ett NEJ hade varit helt ok för mig. Jag är lika rädd för köns sjukdommar och att bli pappa till ett onenightstand barn som de allra flesta!

Så vi håller på, då hon ber mig att få den i analen....waow tänker jag...är det sant?
    Så jag gör mitt bästa för att få det så glidigt och friktionsfritt jag kan...och så börjar jag lite försiktigt...hon säger aj...jag stoppar och frågar om det går bra..hon säger ja...stoppa frågar om det går bra...ja ....så provar jag lite till.....aj ....förlåt säger jag, går det bra...ja...och så kör vi...hon säger att jag ska vara försiktig, sakta ner och ger mig direktiv....i min värld så gjorde jag mitt bästa för att att följa hennes direktiv...

Hon ber mig att sluta för att det gör ont...och frågar om jag har något glidmedel...Jag slutar så klart..slaknar faktiskt, för att hon får ont....kommer på att jag har vasselin på toaletten, så jag ger henne det...och jag tar det på mig själv.

Ännu en chans att säga NEJ..eller avbryta hela akten.....Vilket fortsatt hade varit helt OK för mig.

Men så provar vi igen men det går sådär, hon får fortsatt ont...så jag tar ut den halvslak och börjar typ "runka den mot hennes mus" för att få den stor igen....och "hintar" att jag vill in där......Så ännu en chans att säga NEJ!

Men ok jag kommer in och vi håller på säkert i 5 min till så är det slut för mig...slaknar igen...Varken jag eller hon "kom"

På morgonen så frågar jag henne om hon vill ha frukost, men hon tackar vänligen nej, och säger att hon ska vara på ett möte den och den tiden..ok säger jag...frågar om hon är ok och får svar att hon har lite ont i rumpan...

Där och då hade det sina förklariga själ, och ja sa något med hoppas det, går bra och inte gör ont för länge!

Alltså inga hard feelings eller något.....Jag anar frid och fröjd!

Skickar iväg ett sms på eftermiddagen där jag kollar hur det gick på mötet och om hon är ok....

Sen så är det tyst i 3 dagar, och nu börjar det!

Hon har visst fått skador i analen, och någon infektion i musen för att jag var dum nog att gå in där efter, hon säger att hennes läkare säger att hon ser ut som att hon blivit våldtagen, hon kallar mig våldtäcktsman...

Plötsligt sitter jag med världens klump i halsen....

sms ar henne och frågar vad är det du säger? Jo plötsligt är jag ett Monster, kvinnohatare,rätt och slätt en ondmänniska som borde sitta bakom galler, det tyckte hennes läkare också skriver hon!

Hon beskyller mig för att vi inte använde kondom, hon beskyller mig för att varit för hård/inte lyssnat på henne...Ja hon beskyller mig för att ha våldtagit henne.....jag blir så dålig av anklagelserna så jag var tvungen att åka hem från jobbet!!

Vi var båda i rummet, fanns flera gånger vi kunde avbrutit....båda visste vi vad vi gjorde!

Jag är otroligt ledsen för att hon har ont, sex ska var kul och skönt, har aldrig i mina vildaste fantasier drömt om att skada någon med vilje

I min värld är detta ett one night stand som verkligen har gått fel....Men jag har då i hela världen inte våldtagit någon!!

Är allt verkligen mitt fel?

Nu sitter jag här med en klump i halsen ....blir jag polisanmäld eller inte....hon säger nu i efterhand att hon inte ska anmäla mig ...men hur kan man vara säker!?

• Svar på tråden One Night Stand Katastrof
  • Gaskarl

Jadu.. Du själv får väl lära dig att säga nej och stopp om du märker/tycker att du eller hon är för berusade..

• Domesticgoddess

Har tyvärr inga råd att ge utan vill bara säga att jag känner med dig! På samma sätt som det är alla kvinnors mardröm att bli våldtagna måste det vara alla mäns mardröm att bli oskyldigt anklagade.

Utifrån din beskrivning är det enda du kan lastas för att det är korkat att köra vaginalt efter analt utan tvätt men där hade ni ju båda ett ansvar.

Antar att man kan argumentera för att det inte är ok att ha sex med en okänd full kvinna men..du var ju själv full. Hade varit annorlunda, tycker jag, om du sas fyllt henne för att få komma till.

Lite märkligt med de anala skadorna dock. Utifrån din beskrivning av hur det gick ser jag inte hur hon skulle ha kunnat bli skadad. Det jäkliga i det är ju att ord till 100% står mot ord :/

• Anonym (Ögfö)

Alltså förlåt, men är du säker på detta? Känns som att hon ljuger och försöker skrämma dig. Be att få se dokumentation från läkaren eller nåt. Skador i analen känns väldigt osannolikt med det du berättat.

• LinnnWars

Kanske inte i den bemärkanden. Ett tips bara, är att många tjejer har lärt sig att sex ska göra lite ont. Tänkt då hur FAKTISKT ont det gör när hon säger till, tröskeln sitter högt. Tråkigt att det är så, men så ÄR det tyvärr... Bara ett tips och det kunde ju kanske inte du veta! :)

MEN!

Att gå från analen in i slidsn är en bit NONO!!! Det är för fan bakterier där som inte ska in i slidan! Troligtvis därför hon blossat upp där. DEN kunskapen borde du sitta på om du är mogen för sex! Ha inte sex om du inte förstår hur det fungerar där "nere". Så den får hon faktiskt. Jag får uppfattningen att hon faktiskt kan ha varit för berusad för att säga nej, så ja...

Jag ser det från ditt perspektiv här. Detta är sin vinkel. Tyvärr ser jag att du lär ha haft med en för berusad tjej. Red hon dig något? I så fall om hon var överst och aktiv tolkar jag det inte som våldtäkt. Låg hon där bara och var alldeles berusad så ja... Jag vet inte vad jag ska säga. Mycket jobbig situation man bara önskade skulle kunna raderas.

Det största felet i allt ty mer jag är att du gick från analen till slidan. Hoppas du lärt dig något där i alla fall!

• Anonym (Poo)

En annan grej, bara en tanke. Om det nu var så att du faktiskt våldtog henne och hennes läkare stärker med bevis. Men du drar denna historia? Är det därför alla våldtäcktsmän lyckas gå fria?

• LinnnWars
    LinnnWars skrev 2016-10-21 14:45:27 följande:

Kanske inte i den bemärkanden. Ett tips bara, är att många tjejer har lärt sig att sex ska göra lite ont. Tänkt då hur FAKTISKT ont det gör när hon säger till, tröskeln sitter högt. Tråkigt att det är så, men så ÄR det tyvärr... Bara ett tips och det kunde ju kanske inte du veta! :)

MEN!

Att gå från analen in i slidsn är en bit NONO!!! Det är för fan bakterier där som inte ska in i slidan! Troligtvis därför hon blossat upp där. DEN kunskapen borde du sitta på om du är mogen för sex! Ha inte sex om du inte förstår hur det fungerar där "nere". Så den får hon faktiskt. Jag får uppfattningen att hon faktiskt kan ha varit för berusad för att säga nej, så ja...

Jag ser det från ditt perspektiv här. Detta är sin vinkel. Tyvärr ser jag att du lär ha haft med en för berusad tjej. Red hon dig något? I så fall om hon var överst och aktiv tolkar jag det inte som våldtäkt. Låg hon där bara och var alldeles berusad så ja... Jag vet inte vad jag ska säga. Mycket jobbig situation man bara önskade skulle kunna raderas.

Det största felet i allt ty mer jag är att du gick från analen till slidan. Hoppas du lärt dig något där i alla fall!

Vill bara säga att jag inte håller med mitt översta citat utan tycker det är snedvridet. Men har verkligen fått höra detta tyvärr allför mycket.
  • Anonym (E)

Tycker du ska slänga iväg ett sms till henne och förklara att du mår väldigt dåligt över anklagelserna och vad som hänt och att hon måste förstå att bli anklagad för våldtäkt är FRUKTANSVÄRT.. något samvete måste hon väl ha :/ Vi kvinnor vet mer än män om riskerna att gå från analt till vaginalt, det får man ju lära sig samtidigt som man lär sig hur man torkar sig efter man skitit... Framifrån och bak!!

• Anonym (Poo)

Får jag fråga? Under tiden det här hände, resans gång genom sexet. Letade du bara efter att höra Nej? (vilket är svårt att få fram när man är för full) eller fick du samtycke genom vägen? Det räcker inte med ett i början så man kan ändra sig under tiden.

Det är därför en samtyckeslag borde skötas bättre så slipper vi sådana här situationer. No matter att det kanske skulle döds lite stämning. Känna sig våldtagen är betydligt mer moodkiller.

• Anonym (E)

felaktigt anklagad menar jag då.. Vilket det är om händelseförloppet stämmer som du beskriver..

• Anonym (E)
    Anonym (Poo) skrev 2016-10-21 14:52:15 följande:

Får jag fråga? Under tiden det här hände, resans gång genom sexet. Letade du bara efter att höra Nej? (vilket är svårt att få fram när man är för full) eller fick du samtycke genom vägen? Det räcker inte med ett i början så man kan ändra sig under tiden.

Det är därför en samtyckeslag borde skötas bättre så slipper vi sådana här situationer. No matter att det kanske skulle döds lite stämning. Känna sig våldtagen är betydligt mer moodkiller.

Hon bad om analsex, och han frågar om det går bra flera gånger... Tycker inte det låter som att hon ligger och lider av att bli "våldtagen" direkt...

Ungefär sådär går det till när jag och min kille har analsex, det kan göra ont tills man väl kommit igång... Vi går dock inte tillbaka till ettan efteråt (självklart)
Svar på tråden One Night Stand Katastrof