• intesåtuff

One Night Stand Katastrof

Hej. Min värld är från några dagar helt ställd uppochner!

Först lite Bakgrund som leder till min situation

Hade efterfest, med vänner, tjejer och killar men, så hade en tjej som ingen av oss kände råkat slinka med hem.

Borde kanske ha insett att detta var en dålig ide' från början, då jag kommer in i mitt sovrum en stund in på festen och hittar henne halvnaken med min kompis...hoppsan säger jag och när jag är på väg att stänga dörren så säger hon att det går bra , att jag ska sätta mig i sängen...Men jag tackar vänligt nej, men slänger ur mig att lite skämtsamt, kanske senare om du inte har dig med han och stänger dörren och går ut.

ca 5 minuter senare kommer hon och min kompis ut, hon i bar överkropp till förvåning av alla mina vänner och  kompisen fullt påklädd, ! Så jag som värd för festen ber henne ta på sig vilket hon sedan gör...

Går en stund till på festen och hon frågar mig om jag är intresserad av henne, jag säger ja..för hon var verkligen fin, så säger hon att hon inte var med min vän...vilket jag förstod då de kom ut lite efter jag stängt dörren. Saken var den att hon tagit mitt skämtsamma förslag på allvar!

Festen lider mot sitt slut.....

Så kommer vi till situationen, jag och hon hamnar till slut i min säng, kysser varandra, hånglar och tar på varandra, vi är båda fulla, men jag upplever det som att vi båda är med, vi har kemi...Så kommer vi till kondomfrågan...jag hade ingen hon har ingen....men det har väll hänt den bästa att man "in the heat of the moment" är lite oförsiktig och omdömeslös när man fått i sig några glas för mycket.

Här hade man kunnat säga Nej eller fortsätta....vi fortsatte.....Ett NEJ hade varit helt ok för mig. Jag är lika rädd för köns sjukdommar och att bli pappa till ett onenightstand barn som de allra flesta!

Så vi håller på, då hon ber mig att få den i analen....waow tänker jag...är det sant?
    Så jag gör mitt bästa för att få det så glidigt och friktionsfritt jag kan...och så börjar jag lite försiktigt...hon säger aj...jag stoppar och frågar om det går bra..hon säger ja...stoppa frågar om det går bra...ja ....så provar jag lite till.....aj ....förlåt säger jag, går det bra...ja...och så kör vi...hon säger att jag ska vara försiktig, sakta ner och ger mig direktiv....i min värld så gjorde jag mitt bästa för att att följa hennes direktiv...

Hon ber mig att sluta för att det gör ont...och frågar om jag har något glidmedel...Jag slutar så klart..slaknar faktiskt, för att hon får ont....kommer på att jag har vasselin på toaletten, så jag ger henne det...och jag tar det på mig själv.

Ännu en chans att säga NEJ..eller avbryta hela akten.....Vilket fortsatt hade varit helt OK för mig.

Men så provar vi igen men det går sådär, hon får fortsatt ont...så jag tar ut den halvslak och börjar typ "runka den mot hennes mus" för att få den stor igen....och "hintar" att jag vill in där......Så ännu en chans att säga NEJ!

Men ok jag kommer in och vi håller på säkert i 5 min till så är det slut för mig...slaknar igen...Varken jag eller hon "kom"

På morgonen så frågar jag henne om hon vill ha frukost, men hon tackar vänligen nej, och säger att hon ska vara på ett möte den och den tiden..ok säger jag...frågar om hon är ok och får svar att hon har lite ont i rumpan...

Där och då hade det sina förklariga själ, och ja sa något med hoppas det, går bra och inte gör ont för länge!

Alltså inga hard feelings eller något.....Jag anar frid och fröjd!

Skickar iväg ett sms på eftermiddagen där jag kollar hur det gick på mötet och om hon är ok....

Sen så är det tyst i 3 dagar, och nu börjar det!

Hon har visst fått skador i analen, och någon infektion i musen för att jag var dum nog att gå in där efter, hon säger att hennes läkare säger att hon ser ut som att hon blivit våldtagen, hon kallar mig våldtäcktsman...

Plötsligt sitter jag med världens klump i halsen....

sms ar henne och frågar vad är det du säger? Jo plötsligt är jag ett Monster, kvinnohatare,rätt och slätt en ondmänniska som borde sitta bakom galler, det tyckte hennes läkare också skriver hon!

Hon beskyller mig för att vi inte använde kondom, hon beskyller mig för att varit för hård/inte lyssnat på henne...Ja hon beskyller mig för att ha våldtagit henne.....jag blir så dålig av anklagelserna så jag var tvungen att åka hem från jobbet!!

Vi var båda i rummet, fanns flera gånger vi kunde avbrutit....båda visste vi vad vi gjorde!

Jag är otroligt ledsen för att hon har ont, sex ska var kul och skönt, har aldrig i mina vildaste fantasier drömt om att skada någon med vilje

I min värld är detta ett one night stand som verkligen har gått fel....Men jag har då i hela världen inte våldtagit någon!!

Är allt verkligen mitt fel?

Nu sitter jag här med en klump i halsen ....blir jag polisanmäld eller inte....hon säger nu i efterhand att hon inte ska anmäla mig ...men hur kan man vara säker!?

• Svar på tråden One Night Stand Katastrof
  • Anonym (Hunnebostrand)

På din beskrivning låter det som att sexet gick fel men att ingen av er ville den andra illa. Du frågar upprepade ggr om hon vill fortsätta och hon säger "ja".

Jag håller med dem som skrivit att det låter som en tjej med självskadebeteende eller sexberoende Hon utsätter sig själv för fara och smärta.

Om ngt liknande händer igen antar jag att du avbryter tidigare pga den här lärdomen.

Exakt vad som hände vet bara du och hon - och förmodligen uppfattade ni situationen olika. Det du kan göra nu är att lära dig av erfarenheten.

• Celines Essence
    Anonym (E) skrev 2016-10-22 17:38:07 följande:

precis, HAN avbryter för att hon får ont. Du skriver att hon då inte säger något? Det är inte vad jag läser, jag läser att hon vill att han fortsätter trots att hon har ont, hon verkar fullt kapabel till att tala och säga att hon fortfarande vill. Varför hon inte säger nej? Antagligen för att hon vill fortsätta få det att fungera, men visst det kan vi inte veta, men hon säger tydligen inte nej utan hon säger ja. Hade hon inte sagt något kanske ditt argument hade fungerat, men nu säger hon faktiskt att hon vill. Hon har talförmågan.

Uppenbarligen får kvinnan ont, men ändå säger hon inte nej till att fortsätta med analsexet. Tror du att hon för egen del tycker om ha smärtsamt analsex? Antagligen gör hon det mest för hans skull. Ingenstans får man läsa att hon njuter, bara att det emellanåt "går bra" eller är okej. Det är skrämmande att både hon själv och han lägger så liten vikt vid hennes njutning. I alla fall låter det så på ordvalet och beskrivningen.

Och nej, hon säger inte ja till vaginalt sex efter det smärtsamma analsexet. Där har du fel. Hon säger inte nej och det är ett misstag från hennes sida, men det kan bli så att man blir känslomässigt förlamad. Jag har själv varit med om starkt obehag av sexuella närmanden och det har fått mig att frysa till is. Jag fick inte fram ett ord och kunde inte röra mig, men hjärtat slog så hårt och snabbt att det kändes som om det skulle explodera. Tom hörseln har sattes ned. För mig gick det bra, då mannen förstod att han skulle dra sig tillbaka, men jag vet att det kan bli sådär och därför skulle jag önska att allt inte hängde på kvinnan. Som du vill ha det ligger hela ansvaret på kvinnan. Det är hon som tydligt och klart måste säga nej och jag tycker det är viktigt att kvinnor gör det, absolut, men det jag saknar i TS historia är hans ansvar att ta reda på om kvinnan vill ha vaginalt sex. Jag saknar hans engagemang i hennes kåthet, i stället för att helt ägna sig åt sitt eget stånd.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (E)
    Celines Essence skrev 2016-10-24 14:32:02 följande:

Uppenbarligen får kvinnan ont, men ändå säger hon inte nej till att fortsätta med analsexet. Tror du att hon för egen del tycker om ha smärtsamt analsex? Antagligen gör hon det mest för hans skull. Ingenstans får man läsa att hon njuter, bara att det emellanåt "går bra" eller är okej. Det är skrämmande att både hon själv och han lägger så liten vikt vid hennes njutning. I alla fall låter det så på ordvalet och beskrivningen.

Och nej, hon säger inte ja till vaginalt sex efter det smärtsamma analsexet. Där har du fel. Hon säger inte nej och det är ett misstag från hennes sida, men det kan bli så att man blir känslomässigt förlamad. Jag har själv varit med om starkt obehag av sexuella närmanden och det har fått mig att frysa till is. Jag fick inte fram ett ord och kunde inte röra mig, men hjärtat slog så hårt och snabbt att det kändes som om det skulle explodera. Tom hörseln har sattes ned. För mig gick det bra, då mannen förstod att han skulle dra sig tillbaka, men jag vet att det kan bli sådär och därför skulle jag önska att allt inte hängde på kvinnan. Som du vill ha det ligger hela ansvaret på kvinnan. Det är hon som tydligt och klart måste säga nej och jag tycker det är viktigt att kvinnor gör det, absolut, men det jag saknar i TS historia är hans ansvar att ta reda på om kvinnan vill ha vaginalt sex. Jag saknar hans engagemang i hennes kåthet, i stället för att helt ägna sig åt sitt eget stånd.

Nej jag säger inte att kvinnan har ansvaret, jag försöker försvara anklagelserna på våldtäkt då det är en grov anklagelse! Enligt TS berättelse upplever jag detta INTE som en våldtäkt. Många här inkl du verkar lägga hela ansvaret på mannen.

Du frågar om jag tror att hon njuter av smärtsamt analsex? Som jag tidigare skrivit så har jag varit i samma sits och fortfarande velat ha analsex, för jag vet att det kan vara smärtsamt innan det blir skönt. Så JAG tror att hon vill fortsätta ha analsex, ja. Sen att du läser att hon har ont är ju hur du upplever det och tycker att mannen gör fruktansvärt fel. Men jag tycker inte det, så länge jag inte vet hennes sida på saken, då kanske jag tycker annorlunda men nu vet jag bara ts historia och drar slutsatser efter den.

Uppenbarligen har vi haft olika upplevelser, och jag säger inte att din upplevelse är ogiltig, men du kan inte heller förutsätta att hon känner som du gjorde, och jag säger inte heller motsatsen. Det är oturligt att detta blev som det blev, jag upplever inte Ts som en våldtäktsman, och hela tiden har jag försökt försvara detta, jag säger inte att kvinnans känslor är ogiltiga, men utan hennes historia tycker jag att historien i TS inte har underlag för att kallas för våldtäkt, eller ens att mannen har hela ansvaret för utfallet.
  • Anonym (Milf)
    Anonym (E) skrev 2016-10-24 14:54:25 följande:
    Nej jag säger inte att kvinnan har ansvaret, jag försöker försvara anklagelserna på våldtäkt då det är en grov anklagelse! Enligt TS berättelse upplever jag detta INTE som en våldtäkt. Många här inkl du verkar lägga hela ansvaret på mannen.

Du frågar om jag tror att hon njuter av smärtsamt analsex? Som jag tidigare skrivit så har jag varit i samma sits och fortfarande velat ha analsex, för jag vet att det kan vara smärtsamt innan det blir skönt. Så JAG tror att hon vill fortsätta ha analsex, ja. Sen att du läser att hon har ont är ju hur du upplever det och tycker att mannen gör fruktansvärt fel. Men jag tycker inte det, så länge jag inte vet hennes sida på saken, då kanske jag tycker annorlunda men nu vet jag bara ts historia och drar slutsatser efter den.

Uppenbarligen har vi haft olika upplevelser, och jag säger inte att din upplevelse är ogiltig, men du kan inte heller förutsätta att hon känner som du gjorde, och jag säger inte heller motsatsen. Det är oturligt att detta blev som det blev, jag upplever inte Ts som en våldtäktsman, och hela tiden har jag försökt försvara detta, jag säger inte att kvinnans känslor är ogiltiga, men utan hennes historia tycker jag att historien i TS inte har underlag för att kallas för våldtäkt, eller ens att mannen har hela ansvaret för utfallet.
    Lägga hela ansvaret på mannen...hm på vilket sätt är en våldtäkt kvinnans ansvar??
  • Anonym (E)
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-24 15:41:50 följande:

Lägga hela ansvaret på mannen...hm på vilket sätt är en våldtäkt kvinnans ansvar??

Som jag skriver, jag tycker inte detta verkar vara en våldtäkt baserat på hur jag tolkar inlägget. En våldtäkt (som faktiskt är en våldtäkt) är naturligtvis inte offrets "ansvar".
  • molly50
    Celines Essence skrev 2016-10-24 14:32:02 följande:

Jag tycker att båda har lika stort ansvar då båda var med på det.
    Att kvinnan sedan inte sa nej var dock ett misstag från hennes sida.
    Jag har också tolkat det som att TS flera gånger frågade om hon var ok,om hon ville fortsätta.
    Och hon sa ja.
    Jag kan inte se hur man kan få det till en våldtäkt.
    En annan sak att ta i beaktande är att vi bara har TS version av det hela.
    Vi kan således inte avgöra hur kvinnan kände det i den situationen.
    Mattias och Hannah.
  • Celines Essence
    molly50 skrev 2016-10-24 16:38:48 följande:

Jag tycker att båda har lika stort ansvar då båda var med på det.

Att kvinnan sedan inte sa nej var dock ett misstag från hennes sida.

Jag har också tolkat det som att TS flera gånger frågade om hon var ok,om hon ville fortsätta.

Och hon sa ja.

Jag kan inte se hur man kan få det till en våldtäkt.

En annan sak att ta i beaktande är att vi bara har TS version av det hela.

Vi kan således inte avgöra hur kvinnan kände det i den situationen.

Ja, jag tycker att båda är ansvariga... och jag tycker att kvinnan borde sagt nej om hon inte ville ha sex. Som det är nu finns det bara ett sätt att få slut på sexet och det är genom att kvinnan säger nej, men jag anser att det vore rimligt att mannen tog reda på om kvinnan var sugen på vaginalt sex efter det smärtsamma analsexet. Han fokuserade bara på sin lust och erektion. Om nu han blev så avtänd av att hon hade ont, vore det inte så svårt att förstå att hon kanske inte längre hade lust längre. Varför är det så självklart att hennes lust var oförändrad? Varför är det så självklart att hon ville ha vaginalt sex?

Jag har aldrig dömt ut TS som våldtäktsman, och jag tror inte att han skulle få svårt att bli frikänd juridiskt, däremot är jag kritisk till hans beteende, och tycker att fler faktorer behöver redas ut innan jag skulle ställa mig och försvara honom.

Jag fattar inte var du läser att kvinnan vill ha vaginalt sex, efter att det smärtsamma analsexet avslutas? Snälla citera och förklara för jag hittar det inte. Det finns inget TS skriver som tyder på det. Jag blir bedrövad hur självklart det är för många här i tråden att TS kvinna sagt ja och visat att hon vill ha vaginalt sex efter analsexet. Jag blir lite mörkrädd.
  • molly50
    Celines Essence skrev 2016-10-24 17:34:45 följande:
    Ja, jag tycker att båda är ansvariga... och jag tycker att kvinnan borde sagt nej om hon inte ville ha sex. Som det är nu finns det bara ett sätt att få slut på sexet och det är genom att kvinnan säger nej, men jag anser att det vore rimligt att mannen tog reda på om kvinnan var sugen på vaginalt sex efter det smärtsamma analsexet. Han fokuserade bara på sin lust och erektion. Om nu han blev så avtänd av att hon hade ont, vore det inte så svårt att förstå att hon kanske inte längre hade lust längre. Varför är det så självklart att hennes lust var oförändrad? Varför är det så självklart att hon ville ha vaginalt sex?

Jag har aldrig dömt ut TS som våldtäktsman, och jag tror inte att han skulle få svårt att bli frikänd juridiskt, däremot är jag kritisk till hans beteende, och tycker att fler faktorer behöver redas ut innan jag skulle ställa mig och försvara honom.

Jag fattar inte var du läser att kvinnan vill ha vaginalt sex, efter att det smärtsamma analsexet avslutas? Snälla citera och förklara för jag hittar det inte. Det finns inget TS skriver som tyder på det. Jag blir bedrövad hur självklart det är för många här i tråden att TS kvinna sagt ja och visat att hon vill ha vaginalt sex efter analsexet. Jag blir lite mörkrädd.
    Detta är vad TS har skrivit. Står i trådstarten.

Citat: "Så vi håller på, då hon ber mig att få den i analen....waow tänker jag...är det sant?
    Så jag gör mitt bästa för att få det så glidigt och friktionsfritt jag kan...och så börjar jag lite försiktigt...hon säger aj...jag stoppar och frågar om det går bra..hon säger ja...stoppa frågar om det går bra...ja ....så provar jag lite till.....aj ....förlåt säger jag, går det bra...ja...och så kör vi...hon säger att jag ska vara försiktig, sakta ner och ger mig direktiv....i min värld så gjorde jag mitt bästa för att att följa hennes direktiv...

Hon ber mig att sluta för att det gör ont...och frågar om jag har något glidmedel...Jag slutar så klart..slaknar faktiskt, för att hon får ont....kommer på att jag har vasselin på toaletten, så jag ger henne det...och jag tar det på mig själv.

Ännu en chans att säga NEJ..eller avbryta hela akten.....Vilket fortsatt hade varit helt OK för mig.

Men så provar vi igen men det går sådär, hon får fortsatt ont...så jag tar ut den halvslak och börjar typ "runka den mot hennes mus" för att få den stor igen....och "hintar" att jag vill in där......Så ännu en chans att säga NEJ! 

Men ok jag kommer in och vi håller på säkert i 5 min till så är det slut för mig...slaknar igen...Varken jag eller hon "kom" "

Jag kan inte någonstans se att hon har sagt nej till att ha fortsatt sex.
    Däremot att han flera gånger frågar henne om hon vill fortsätta och därigenom ger henne chansen att avbryta om hon vill.
    Vilket hon inte gjorde.
    Hur ska han tolka det när hon inte uttryckligen säger nej eller ber honom avsluta utan istället frågar efter glidmedel?
    Och dessutom svarar ja på frågan om det går bra,om hon är ok?

Nej,du har kanske inte dömt TS som en våldtäktsman.
    Men jag tycker att du verkar lägga hela ansvaret för det som hände på honom.
    Rätta mig gärna om jag har fel.
    Men det är så jag har uppfattat det.
    Mattias och Hannah.
  • Celines Essence
    Anonym (E) skrev 2016-10-24 14:54:25 följande:

Ja, det är en grov anklagelse och den ger anledning till att veta mer.

Jag tror verkligen inte att detta fall skulle kunna betraktas som våldtäkt... Men jag vill veta varför kvinnan uttryckte sig så och varför hon inte sa nej innan jag ställer mig vid hans sida och försvarar honom.

Så du har alltså upplevt analsex som smärtsamt av och till under hela analsexet?... Jag har själv haft analsex och de första gångerna gjorde det lite ont vid första penetrationen, men inte att det gjort ont av och till. TS kvinna har ont en längre tid och vi får inte läsa något om att hon njuter, inte alls. Bara att hon svarar ja, när han frågar om det går bra, för att däremellan säga aj. Är det så ditt analsex fungerar också? Jag brukar njuta av analsex och få orgasm och skulle aldrig stå ut om det återkommande gjorde ont... men, men, vill kvinnan ha det så är det ju upp till henne, men om nu TS tom blev avtänd av att se att hon fick ont tror jag inte att det var skönt. Men du tycker tydligen det liknar din egen erfarenhet av analsex.

Nej jag har aldrig sagt att vi vet hur kvinnan känner. Men jag vill belysa möjligheten till hennes upplevelse. Jag förutsätter inte att hon blivit känslomässigt förlamad, men det är ett tillstånd kvinnor som blivit våldtagna på riktigt beskrivit. (alltså tydliga våldtäktsfall där de blivit påhoppade)

Du går in med hull och hår och förvarar mannens rätt att sätta på henne. Det är hennes ansvar att säga nej. Det är hennes ansvar att tänka på att man inte ska ha vaginalt sex efter analsex.
  • Celines Essence
    molly50 skrev 2016-10-24 17:56:43 följande:

Detta är vad TS har skrivit. Står i trådstarten.

Citat: "Så vi håller på, då hon ber mig att få den i analen....waow tänker jag...är det sant?Så jag gör mitt bästa för att få det så glidigt och friktionsfritt jag kan...och så börjar jag lite försiktigt...hon säger aj...jag stoppar och frågar om det går bra..hon säger ja...stoppa frågar om det går bra...ja ....så provar jag lite till.....aj ....förlåt säger jag, går det bra...ja...och så kör vi...hon säger att jag ska vara försiktig, sakta ner och ger mig direktiv....i min värld så gjorde jag mitt bästa för att att följa hennes direktiv...Hon ber mig att sluta för att det gör ont...och frågar om jag har något glidmedel...Jag slutar så klart..slaknar faktiskt, för att hon får ont....kommer på att jag har vasselin på toaletten, så jag ger henne det...och jag tar det på mig själv.Ännu en chans att säga NEJ..eller avbryta hela akten.....Vilket fortsatt hade varit helt OK för mig.Men så provar vi igen men det går sådär, hon får fortsatt ont...så jag tar ut den halvslak och börjar typ "runka den mot hennes mus" för att få den stor igen....och "hintar" att jag vill in där......Så ännu en chans att säga NEJ! Men ok jag kommer in och vi håller på säkert i 5 min till så är det slut för mig...slaknar igen...Varken jag eller hon "kom" "

Jag kan inte någonstans se att hon har sagt nej till att ha fortsatt sex.

Däremot att han flera gånger frågar henne om hon vill fortsätta och därigenom ger henne chansen att avbryta om hon vill.

Vilket hon inte gjorde.

Hur ska han tolka det när hon inte uttryckligen säger nej eller ber honom avsluta utan istället frågar efter glidmedel?

Och dessutom svarar ja på frågan om det går bra,om hon är ok?

Nej,du har kanske inte dömt TS som en våldtäktsman.

Men jag tycker att du verkar lägga hela ansvaret för det som hände på honom.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Men det är så jag har uppfattat det.

Nej, mycket riktigt säger hon inte nej.. Men hon visar inte heller att hon vill ha vaginalt sex efter att han avslutat det smärtsamma analsexet. Läs om det du citerat, från det att de avslutar analsexet för att han blir avtänd( för att hon får ont). Jag tycker det är anmärkningsvärt att hon inte säger nej åt att fortsätta analsexet. Det verkar allt annat än skönt, men det är framförallt det vaginala sexet jag är kritisk mot.

Varför anser du att det är självklart att hon vill ha vaginalt sex? Han frågar inte om det. Han bara runkar kuken mot henne.
Svar på tråden One Night Stand Katastrof