Min 40-årige sambo sa att han rökt marijuana!
Ja jistanes vad du överdriver. Verkar som att du svalt sveriges bullshit-drogpolitik med hull och hår.
Ja jistanes vad du överdriver. Verkar som att du svalt sveriges bullshit-drogpolitik med hull och hår.
Haha! Folk som nyttjar orden "knark" och "knarkare" har förlorat all trovärdighet för framtida diskussioner i ämnet innan de ens börjat xD
Du får gärna knarka! Varsågod.
Nä, det finns inga cannabispsykoser, dock finns det de med genetik för psykos.
Det är en grupp som ändå får psykos utan cannabis eller andra droger.
Det finns ett massivt stöd på denna och statistik under en tid där konsumtion ökat rätt kraftigt.
Men antal nya fall stannar på det samma per capita.
Finns liksom inget att säga mer än så, cannabis skapar inte psykoser, och utlösare finns det gott om och vanligare än cannabis.
Ett dygn på psyket och du tror du fått en bild av hur folk är som konsumerar cannabis?
Går du till parkbänken och kollar hur man blir på alkohol också, och sen tror alla är såna?
Och det är nu rätt givet att lagen på droger, är mer skadlig än den ger nytta.
Det bara trillar in nya exempel på hur folkhälsan kring droger ökar vid legalisering och avkriminalisering.
Och lustig nog så använder dom även mindre droger.
Det är bara titta på skolexemplet Portugal, så hade en av den värsta problemen i EU, till vänt till vara den särklass bästa.
Men jag vet att man i frågan gärna kliver över lik, då det är bara knarkare som du säger.
Sen varför äger lagen min kropp?
Varför är ni så rädda för saklighet, fakta och logik kring cannabis, vad är det som gör er så rädda att ni inte vågar använda er av detta?
Oj var fjärde. Visste inte att det var så mycket. Och jag som ändå är påläst i ämnet.
Någon skrev så klokt att det inte existerade cannabispsykoser, stämmer det? Hur kommer det sig då att det finns en ICD-10 diagnoskod för det?
Men ok. Vi ska tro på hen som skrev det. Det finns inga cannabispsykoser...
TS, sådär resonerar knarkare.