• morriis

"du är vad du äter"

Någon mer som tittat på programmet nu ikväll på 3an?
    Såg det nyss och (inget illa mot stora personer) mådde riktigt illa. Förstår för det första inte hur hon kunde äta så mycket. Och jag mår dåligt för jag är livrädd för att bli så stor.
    Någon mer som sett det och börjat träna under tiden som ni tittat på programmet eller tänkt om?

-> Jag menar absolut !inget! illa mot större personer! Vill inte att det ska bli några som helst missförstånd!

• Svar på tråden "du är vad du äter"
  • jojjsa

Karra: Du var verkligen helt underbar! Ditt härliga skratt smittar av sig så! =)

Hur har det gått för dig nu efter inspelningarna? Hur känner du att du mår? Är det någon särkild "ny" mat som du kan rekommendera som gör susen? :-P

• Jag älskar Flora

Nämen! Är det Karra här som var med i programmet!?

Hallå vad jag blev våt i ögonen i slutet (ehum, bara skalade lök...he he)!!! Bra jobbat tjejen!

Gud vad gulligt att bjuda henne på bröllopet.

Hoppas du når ditt slutgiltiga mål också! Kram

• mejram

Jättebra program. Jag är grymt imponerad! 9kg på 8 veckor - det är MYCKET!! Och så himla fin du blev i klänningen - fast i augusti är den väl stor som ett hus på dig

Fast några vidare skådespelare vet jag inte om ni är, Anna och du

• Pindus

Tofu brukar va billigast i asiatiska affärer...de ligger i en burk med vatten o så häller man ut vattnet i sen buttan som står i kylen med tofun

• Karra

Tack ALLA för dom fina komplimangerna, dom värmer gott ska ni veta.
    SÅ nu fortsätter man på egen hand, det ska nog gå... man har ju ett mål att nå, en small brud den 26 aug...*ler*

• Pindus

jag höll på med tvätt o kollade film så spelade in o ska kolla imorn, missade första kvarten dock...

• TweleGirl

Wow! så kul att se dig ÄNTLIGEN! Du verkar toppen!!

Har du några speciella recept eller tips att dela med dig av? Nåt som är extra gott?

• Katja77

Karra, jag såg bara början av programet eftersom jag var tvungen att cykla till jobbet (spelade dock in och ska se resten till frukosten imorgon). Jag har en liten fråga som jag bara måste ställa, hoppas du inte tar illa upp.

När Anna har rensat kyl och skafferi så säger du något om att du inte trodde att du hade så dåliga matvanor. Är det sant att du trodde att du mest hade nyttiga grejer hemma eller var det någor de sa åt dig att säga? Jag har läst på forumet på tv3`s hemsida att en del deltagare har blivit tillsagda att spela lite...

• Tussilagoflickan

Måste bara hoppa in och säga att jag blev verkligen imponerad av din vilja, trots att din karl var lite rädd för vissa saker Du är stark!!

Även här rann tårarna på slutet....du var sååå fin!

Anna hjälpte till med frukost bla gröten....två frågor:
    1. Klarade du av att äta gröten? Gör du det än idag?
    2. Vad hade du på smörgåsarna? Såg ut som keso, men jag är osäker!

Svar på tråden "du är vad du äter"