Inlägg från: singato |Visa alla inlägg
  • singato

BF juli 2017

Hej och grattis till alla plus!

Jag testade negativt på BIM-3 och fick för mig att jag bara inbillat mig att jag mått illa. 

När illamåendet höll i sig och brösten dessutom började ömma testade jag ändå på BIM och fick starka plus på två test och ett positivt CB digital!

Jag har BF 9:e juli enligt Natural Cycles. Det är mitt andra barn och sambons första, så nu sitter jag och försöker klura ut hur och när vi ska berätta för min 6-åring :)

• singato
    Afasi skrev 2016-10-31 12:29:17 följande:

Är det någon som har ringt barnmorskan för inskrivning osv än? Jag kom på att jag nog får göra det i veckan trots att jag bara är i v 3+4 än. Minns att förra gången vi skulle få sommartid så ville dom att man ringde så snart som möjligt för att det var så tight om tider redan.

Jag ringde idag och fick tid först om en månad. Vet inte om det är lång tid eller inte? Minns inte hur det var med min första. Antar att en kanske inte får komma tidigt om det är andra barnet. 

Och växtvärk/molvärk har jag också (Är också i vecka 5). Dock kommer det och går. Är det så för er också?

Svar på tråden BF juli 2017