• Svar på tråden BF juli 2017
  • FrökenMp

Är det någon mer som blir så otrooooooligt trött bara sådär? Körde bil idag och somnade till i någon sekund flera gånger och jag sover middag ca tre timmar på eftermiddagarna för jag orkar inte göra annat.

Jag vill bara hälla i mig massa kaffe och redbull... Promenader fungerar inte heller för det är så kallt och jag slocknar direkt efteråt haha!!

Någon som vet vad man kan göra för att bli piggare?

• soontobemommy2017
    FrökenMp skrev 2016-10-30 17:09:09 följande:

Är det någon mer som blir så otrooooooligt trött bara sådär? Körde bil idag och somnade till i någon sekund flera gånger och jag sover middag ca tre timmar på eftermiddagarna för jag orkar inte göra annat.

Jag vill bara hälla i mig massa kaffe och redbull... Promenader fungerar inte heller för det är så kallt och jag slocknar direkt efteråt haha!!

Jag är också extremt trött redan. Råkade få till en 3 timmars nap idag haha. Inte van vid detta!
  • mammsen79
    FrökenMp skrev 2016-10-30 17:09:09 följande:

Drick blutsaft eller magnesium på flaska eller mivi total kvinna, bra hälsotillskott
  • Newbie84

Också väldigt trött och lägger mig tidigt, somnar när jag kommer hem efter jobbet och i helgen somna jag på dan i soffan. Försöker få dagsljus när det går och tanka D vitamin.

Vad har ni andra för gravidsymptom?

• frestelsen
    Sofie1986 skrev 2016-10-30 09:00:51 följande:

Plussade I Fredags med early test. Men vågade inte tro på det. Idag på BIM köpte jag clearblue. Gravid kom upp.

Gravidkollens teststickor visar fortfarande negativt.

2 barn sen innan. 6 och 7 år.

Får hoppas det går hela vägen:) :) :)

Gravkollens suger. Jag fick gravid på cb i onsdags och cb plus va tydligt idag men gravkollen är sega fortfarande tycker jag:/

De här fick jag nu på em

• FrökenMp
    mammsen79 skrev 2016-10-30 18:21:32 följande:

Drick blutsaft eller magnesium på flaska eller mivi total kvinna, bra hälsotillskott

Åh då ska jag prova det! Tack snälla:)
  • Life2punktnoll

Hej på er! Jag är 29 år, fästmannen 30 år. Vårt första barn och vi lyckades bli gravida på 5:e försöket. Plussade förra veckan och appen räknade ut BF 8 juli. Har känt att något varit annorlunda i över en vecka, molvärk och är väldigt törstig. Det är så spännande :)

• Afasi

Hoppar in här.

Fyller 24 här på onsdag och har lagom till födelsedagen fått veta att jag väntar vårt tredje barn. Sambon är 25 och barnen är 5 och 2 år :) Verkar som att vi har bf runt 12/7.

• libi

Hej, plussade i helgen och har BF 7/7. Tredje barnet! Har redan oroskänslor för hur det ska gå. Har haft två problemfria graviditeter och förlossningar innan så kan man ha sådan tur att få vara med om det tre gånger????

Svar på tråden BF juli 2017