• Fru89

BF 4-11 juni 2017

En tråd för oss med BF 4-11 juni 2017.

Låt frågorna, tankarna och berättelserna om din gravidresa flöda!

• Svar på tråden BF 4-11 juni 2017
  • Lilla_pyret

Hej! :) går in i v. 9 idag och ska på mitt första tidiga UL i eftermiddag! Börjar bli lite nervös nu.

• Cacek
    Lilla_pyret skrev 2016-10-26 06:23:38 följande:

Hej! :) går in i v. 9 idag och ska på mitt första tidiga UL i eftermiddag! Börjar bli lite nervös nu.

Hej!

Jag går också in i vecka 9 idag :)

Jag har inskrivning nästa vecka och "datering" om en månad. Vet inte riktigt vad datering innebär, om det är mer än ett UL. Funderade på om det kan vara en tid för KUB test med.
  • Jessypessy

Hejsan! Går in i vecka 9 imorn :D Detta blir mitt första barn om allt går vägen , har ett MA i bagaget som skedde i maj. Allt gick så hemskt till. Så är jätte nervös och rädd denna gång... Men skulle få ett tidigt ultraljud denna gång, så jag slipper gå och tro att allt är frid och fröjd enda till vecka 17. Men får försöka att slappna av och inte tänka på det :) Och grattis till er andra ! :D

• Fru89

Jag kanske också ska skriva att jag har bf (enligt mina beräkningar) 8-10 juni, beroende på uträknare. Så jag kör på 9 juni i appen i alla fall :)

• Lilla_pyret
    Jessypessy skrev 2016-10-26 13:59:43 följande:

Hejsan! Går in i vecka 9 imorn :D Detta blir mitt första barn om allt går vägen , har ett MA i bagaget som skedde i maj. Allt gick så hemskt till. Så är jätte nervös och rädd denna gång... Men skulle få ett tidigt ultraljud denna gång, så jag slipper gå och tro att allt är frid och fröjd enda till vecka 17. Men får försöka att slappna av och inte tänka på det :) Och grattis till er andra ! :D

Jag förstår dig helt och hållet, fick ett MA i maj/juni i år, så nu känns det så skönt igen! Var på mitt tidiga UL idag och allt såg så bra ut ???? kan inte datering vara att dom kollar hur stort pyret är och utifrån det säger vilken vecka du är i? :)
  • Lilla_pyret

Åh nu känns det så bra!! Var på mitt tidiga ultraljud idag.
    Hjärtat slog snabbt och allt såg bra ut, känns sååååå skönt!
    Blev dessutom bara flyttad en dag bakåt från det jag tidigare haft, så v. 8 nu och går in i 9 imorgon.
    Alltså v.7+6 idag. Det var en sån lättnad när vi fick höra att hon såg att det levde och såg bra ut sen när man själv såg hjärtat, wow!

• Jn1

Hej allihop! Gick in i vecka 9 i måndags, bf 4 juni! Ska på mitt andra besök hos bm imorgon :)

• Fru89

Har alla redan varit hos Bm? Jag har inte tid förens 18/11 för inskrivning...

Mannen o jag är lite sugna på att boka in vul privat. Men hur sa ni när ni ville boka? Måste man ha argument till varför?

• Lilla_pyret
    Fru89 skrev 2016-10-27 14:14:03 följande:

Har alla redan varit hos Bm? Jag har inte tid förens 18/11 för inskrivning...

Mannen o jag är lite sugna på att boka in vul privat. Men hur sa ni när ni ville boka? Måste man ha argument till varför?

Jag fick det tidigare UL pga. Ett MA tidigare i år, så behövde inte ha någon annan anledning än det!

Då dog bebis i v 5-7 någongång. Nu har vi passerat det och vi har fått se att de gått bra!
Svar på tråden BF 4-11 juni 2017