BF 4-11 juni 2017
En tråd för oss med BF 4-11 juni 2017.
Låt frågorna, tankarna och berättelserna om din gravidresa flöda!
En tråd för oss med BF 4-11 juni 2017.
Låt frågorna, tankarna och berättelserna om din gravidresa flöda!
Hej hej! Väntar 3dje barnet, Bf 10/6 :)
Hej! :) går in i v. 9 idag och ska på mitt första tidiga UL i eftermiddag! Börjar bli lite nervös nu.
Hej! :) går in i v. 9 idag och ska på mitt första tidiga UL i eftermiddag! Börjar bli lite nervös nu.
Hejsan! Går in i vecka 9 imorn :D Detta blir mitt första barn om allt går vägen , har ett MA i bagaget som skedde i maj. Allt gick så hemskt till. Så är jätte nervös och rädd denna gång... Men skulle få ett tidigt ultraljud denna gång, så jag slipper gå och tro att allt är frid och fröjd enda till vecka 17. Men får försöka att slappna av och inte tänka på det :) Och grattis till er andra ! :D
Jag kanske också ska skriva att jag har bf (enligt mina beräkningar) 8-10 juni, beroende på uträknare. Så jag kör på 9 juni i appen i alla fall :)
Hejsan! Går in i vecka 9 imorn :D Detta blir mitt första barn om allt går vägen , har ett MA i bagaget som skedde i maj. Allt gick så hemskt till. Så är jätte nervös och rädd denna gång... Men skulle få ett tidigt ultraljud denna gång, så jag slipper gå och tro att allt är frid och fröjd enda till vecka 17. Men får försöka att slappna av och inte tänka på det :) Och grattis till er andra ! :D
Åh nu känns det så bra!! Var på mitt tidiga ultraljud idag.
Hjärtat slog snabbt och allt såg bra ut, känns sååååå skönt!
Blev dessutom bara flyttad en dag bakåt från det jag tidigare haft, så v. 8 nu och går in i 9 imorgon.
Alltså v.7+6 idag. Det var en sån lättnad när vi fick höra att hon såg att det levde och såg bra ut sen när man själv såg hjärtat, wow!
Hej allihop! Gick in i vecka 9 i måndags, bf 4 juni! Ska på mitt andra besök hos bm imorgon :)
Har alla redan varit hos Bm? Jag har inte tid förens 18/11 för inskrivning...
Mannen o jag är lite sugna på att boka in vul privat. Men hur sa ni när ni ville boka? Måste man ha argument till varför?
Har alla redan varit hos Bm? Jag har inte tid förens 18/11 för inskrivning...
Mannen o jag är lite sugna på att boka in vul privat. Men hur sa ni när ni ville boka? Måste man ha argument till varför?