• Svar på tråden BF JULI 2017
  • sobrio88
    Delilah2001 skrev 2016-12-17 13:18:59 följande:

Mina ömma bröst har slutat ömma på en natt i princip. De känns som vanligt nu. Är det de sk "spökveckorna" nu, eller ska man oroa sig?

Dock får jag fortfarande gråtattacker och har ett hemskt humör... Är jättesugen på vin dessutom *skäms*

Går in i vecka 10 i morgon.

Jag har inte heller några symtom nu förutom att jag redan kännt av fogarna (suck...)

Var på fest igår och så plockade dom fram en tequila rose.. Blev så sugen så jag nästan började dregla, haha :D
  • Treansresa
    narie24 skrev 2016-12-18 09:27:41 följande:

Vi ska inte göra ngn slags lista över vilka som är med i tråden?

Hade varit riktigt kul:)
  • Sosozo
    narie24 skrev 2016-12-18 09:27:41 följande:

Vi ska inte göra ngn slags lista över vilka som är med i tråden?

Ja! Kan man lägga den i TS eller hur hår det till?
  • Summerchild
    Noccis skrev 2016-12-16 09:52:27 följande:

Jag vill väldigt gärna veta! Spelar ingen roll om det blir pojke eller flicka men är enklare för mig att dagdrömma om jag vet. Och dessutom tycker jag det är svårt nog att bara ha några månader på oss att bestämma namn. 

Vi ska på UL i vecka 19 (någon gång i februari) då får vi veta. 

Har du UL inbokat efter vecka 14? (Är väl typ då man kan se könet?)

Jag skulle hellre ta lite senare ul typ 18-20 lättare se kön då och begära bilder underifrån om det möjligt
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2016-12-18 09:41:31 följande:

Ja! Kan man lägga den i TS eller hur hår det till?

Om ts är kvar i tråden så går det att lägga den där eller en länk till en bf tråd.
  • Summerchild
    sobrio88 skrev 2016-12-18 08:47:14 följande:

Vi ska kolla :) Vi gjorde det med pojken också :)

Alla syskon och kusiner till ärtan där inne är pojkar så vi får väl se vad det blir. Jag har iaf sagt till sambon att han bara kan tillverka pojkar ;)

Jag började grina av nån slags besvikelse att fått 2a flickan ...tog reda på det viset 26 ... men tog mig samman å sa deg är ju ett efterlängtat barn ...bara hon är frisk ...å lite övertalning till mig själv så mådde jag bra igen .... och jag är glad att jag fick veta könet under graviditeten än vid förlossningen.... vet aldrig hur det slutat då......knäpp morsa egentligen. Ung å dum.... 20 år bara ...tar för givet allt
  • Summerchild

Vul vecka 26 ska det vara.... hehe

• Sosozo
    Treansresa skrev 2016-12-18 10:08:42 följande:

Om ts är kvar i tråden så går det att lägga den där eller en länk till en bf tråd.

Kanske är hon inte det. Men vi kan påbörja en lista, så kopierar man bara den och lägger till sitt eget namn underst och uppdaterar den. Kommer det nya i tråden så kan de göra likadant. Såhär:

Sosozo - BF 4 juli