• Svar på tråden BF JULI 2017
  • gosis
    nr 3 skrev 2016-11-18 21:32:16 följande:

Detta blir mitt 3dje och magen har börjat svälla på sig en del kan ej ha täck byxor och vissa kläder men ser kanske inte direkt gravid ut men svullen

V.6. Imorgon

Väntar också mitt 3:e barn. Jag är också lite svullen. Det dröjer nog inte många veckor innan min mage formar om sig. Kom ihåg under förra grav då det syntes tidigt, så det var svårt och hålla det hemligt. :))
  • Beebii
    gosis skrev 2016-11-19 02:34:59 följande:

Jag är jättetrött men kan inte sova, blir galen.

Känner igen det där...suck...går runt som en irriterad zombie om dagarna men har svårt att somna samt vaknar rätt lätt! Vill bara vara ledig och kunna sova så mycket jag vill under dagen...zzzzzz.....

Svullen mage ja det har jag. Får börja knäppa upp byxorna om jag ska sitta ner för då klämmer dom åt. Måste skaffa bättre mjukisbyxor snarast! Kan bli svårt att dölja denna graviditet någon längre tid tror jag så kanske berättar redan till jul men Då är jag nästan i v12 så är väl ok hoppas jag!
  • Mammatillenliten

Vi har skapar en till Facebook grupp. Den är hemlig. Skriv meddelande till mig här på FL med namn o beskrivning av profilbild så lägger jag till er! Välkomna :)

• marretiin
    Newbie84 skrev 2016-11-18 18:38:43 följande:

Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,

Haha ja jag räknade med att det kommer synas fort på mig o det gör det oxå. Dock var d värre förra veckan. Beror helt på hur gasig jag är i magen
  • Sommarbebis2017
    Mammatillenliten skrev 2016-11-19 08:43:30 följande:

Vi har skapar en till Facebook grupp. Den är hemlig. Skriv meddelande till mig här på FL med namn o beskrivning av profilbild så lägger jag till er! Välkomna :)

Öh nu har jag missat nåt? finns det ytterligare en juligrupp nu? ObestämdGlad
  • Sommarbebis2017

Jamen... såg nu att detta va den andra tråden. Men är självklart med i den andra hemliga gruppen med om det är okej och det är ju alltid trevligare med ansikten på folk Glad

• GrönaDruvan

Har alla svullna magar? Min är inte mer svullen än innan...haha... Märker inte så mycket på just magen faktiskt, även om jag inte tycker det är skönt när byxor sitter åt.

• GrönaDruvan
    gosis skrev 2016-11-19 02:34:59 följande:

Jag är jättetrött men kan inte sova, blir galen.

Jag blev nästan lite orolig imorse när jag sovit utan att vakna och behöva gå på toa...sov mellan 23-06.30...
  • Sommarbebis2017
    GrönaDruvan skrev 2016-11-19 12:16:04 följande:

Har alla svullna magar? Min är inte mer svullen än innan...haha... Märker inte så mycket på just magen faktiskt, även om jag inte tycker det är skönt när byxor sitter åt.

Jag är nog rätt rund redan i v 8 "bara" men alltid varit med de tre innan med väldigt snabbt. Med ettan för typ 13 år sedan så blev jag frågad redan runt v 10-11 om jag var gravid Glad
Svar på tråden BF JULI 2017