BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Idag var vi på vul (7+0) och fick se ett fint tickande hjärta!! Var så orolig först för jag såg verkligen ingenting men sen när gyn tryckte på lite knappar så såg man sen ett pulserande ljus. Så himla häftigt!!! Hinnsäcken var 2,5 mm.
Nu känns det mer på riktigt och tankarna om missfall börjar släppa. Äntligen <3 vi ska på nytt ul om fyra veckor:)
Hej! Får man vara med?
Plussade idag på BIM-2 eller BIM-3 (äl runt 6/7 november) ???? BF är då 30 juli så kan ju lika gärna bli augusti. Detta blir mitt tredje barn om allt går vägen. Jag är 28 år och har två pojkar på snart 6 och 3 år. Jag har inga direkta symptom. Lite molvärk i "tjejmagen" samt ömma bröst bara. Hur mår ni? ^^
När ni testade om ni var gravida... gjorde ni det ensamma eller var pappan där eller så? Alla gånger har jag egentligen testat själv utom denna gång. Då lämnade jag stickan direkt och sa nu kan du gå och titta, det kan ta nån minut innan du ser resultatet....
Hann bara vända ryggen till innan jag hörde en glad röst berätta för mig att det var positivt
Gick nog inte ens två minuter... Jag var så nervös efter missfallet då i september att jag orkade inte bli besviken... men slapp ju 
När ni testade om ni var gravida... gjorde ni det ensamma eller var pappan där eller så? Alla gånger har jag egentligen testat själv utom denna gång. Då lämnade jag stickan direkt och sa nu kan du gå och titta, det kan ta nån minut innan du ser resultatet....
Hann bara vända ryggen till innan jag hörde en glad röst berätta för mig att det var positivt
Gick nog inte ens två minuter... Jag var så nervös efter missfallet då i september att jag orkade inte bli besviken... men slapp ju 
När ni testade om ni var gravida... gjorde ni det ensamma eller var pappan där eller så? Alla gånger har jag egentligen testat själv utom denna gång. Då lämnade jag stickan direkt och sa nu kan du gå och titta, det kan ta nån minut innan du ser resultatet.... Hann bara vända ryggen till innan jag hörde en glad röst berätta för mig att det var positivt Gick nog inte ens två minuter... Jag var så nervös efter missfallet då i september att jag orkade inte bli besviken... men slapp ju
Vad skönt! Grattis! Jag ska på VUL på onsdag och kommer då vara i vecka 8 (7+2) och hoppas innerligt få se ett tickande hjärta. Dock kommer det endast lugna mig några dagar eller inte alls. För ett år sedan såg jag ett hjärta ticka i min mage i vecka 10 men i vecka 14-15 upptäcktes mitt MA och det kom lite som en chock, trots att jag kände på mig att något var galet. Så går allt bra på onsdag ska jag på VUL i vecka 10-11 och sedan vecka 13. Är allt bra då, så kanske jag kan börja glädja mig så smått:)
Trevlig helg!
Idag var vi på vul (7+0) och fick se ett fint tickande hjärta!! Var så orolig först för jag såg verkligen ingenting men sen när gyn tryckte på lite knappar så såg man sen ett pulserande ljus. Så himla häftigt!!! Hinnsäcken var 2,5 mm.
Nu känns det mer på riktigt och tankarna om missfall börjar släppa. Äntligen <3 vi ska på nytt ul om fyra veckor:)
Jag är oxå i vecka 5 4+1 o som man längtar till v.12 ja
Ni som har barn sen tidigare, synd det att ni är gravida? Min mage är jätte svullen ser typ ut som när jag var i vecka 20 med mitt första och jag är i vecka 7 typ..,