• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Sselma
    Leeandra skrev 2016-11-23 16:21:10 följande:

Vad jobbar ni med, tjejer? Och hur går det att vara gravid på ett jobb? Själv jobbar jag just nu i ett skolkök vilket är sådär med tanke på mitt känsliga luktsinne

Är som sagt sjuksköterska på en intensivvårdsavdelning med nyfödda och har börjar bli sådär halvt illamående och rätt yr hela tiden. Känns rätt påfrestande i den miljön! Hoppas det vänder!!
  • collansM
    Elliot0300 skrev 2016-11-23 16:58:17 följande:

Någon mer som har halsbränna?

Jaaag :'(
  • FrökenMp

Vad jobbar ni med, tjejer? Och hur går det att vara gravid på ett jobb? Själv jobbar jag just nu i ett skolkök vilket är sådär med tanke på mitt känsliga luktsinne

Jag jobbar som fransstylist så det ska bli spännande att se hur länge jag kan jobba beroende på om magen får plats. Det är lite jobbigt just nu när jag mår illa för jag vet inte hur jag ska förklara mig själv om det är så att jag måste springa iväg och spy haha!
  • Haiduchi

Jobbar som barnskötare 75 % och varannan helg på butik.

Så trots fogarna så känner jag att det går att avlasta mig mycket så jag kan jobba så länge det går. Jobbar på en stor avd så barnen är väldigt självgående. Och fantastiska kollegor och chefer. Lite jobbigt dock att känna mycket fis och bajs lukt ibland Hahaha :D
  • basio

Hej allihop!

Efter några dagars läsande här hos er tar jag mod till mig att skriva. Jag har bf 30/7, men har fött alla mina barn tidigt. Gissar på att det blir en junibebis eller tidigt i juli. Jag har tre barn varav den yngsta är 8 år.

Just nu har jag mest en enorm hunger, trötthet och en besvärlig halsbränna. Och byxorna är redan trånga. Effekterna av att vänta fjärde barnet tror jag!

Någon mer som väntar en sladdis?

• Treansresa
    basio skrev 2016-11-23 20:33:52 följande:

Hej allihop!

Efter några dagars läsande här hos er tar jag mod till mig att skriva. Jag har bf 30/7, men har fött alla mina barn tidigt. Gissar på att det blir en junibebis eller tidigt i juli. Jag har tre barn varav den yngsta är 8 år.

Just nu har jag mest en enorm hunger, trötthet och en besvärlig halsbränna. Och byxorna är redan trånga. Effekterna av att vänta fjärde barnet tror jag!

Grattis och välkommen hit:)

Mina två har också kommit tidigt så hoppas denna också vill göra det. Har fått mina i 37+3 och 37+0. Mina barn är 7 och 9 så väntar också en sladdis nu:) dock med en ny karl som också har större barn.
  • Haiduchi
    basio skrev 2016-11-23 20:33:52 följande:

Hej allihop!

Grattis vad kul!

Räknas 6 år mellan barn som sladdis?
  • basio
    Treansresa skrev 2016-11-23 20:39:54 följande:

Grattis och välkommen hit:)

Mina två har också kommit tidigt så hoppas denna också vill göra det. Har fått mina i 37+3 och 37+0. Mina barn är 7 och 9 så väntar också en sladdis nu:) dock med en ny karl som också har större barn.

Tack! Mina kom i 36+0, 36+4 och 37+3 och jag hoppas givetvis på något liknande nu. Har också en ny pappa till denna knodden. :) Lite läskigt att börja om.
  • basio
    Haiduchi skrev 2016-11-23 21:08:55 följande:

Grattis vad kul!

Räknas 6 år mellan barn som sladdis?

Lite på gränsen kanske! Men nästan på! :)
Svar på tråden BF JULI 2017