• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Thivve

Jag är helt ny på sidan, kan man få en notis el liknande när nån skriver i tråden el svarar på ens inlägg?

• LillaJag06
    Thivve skrev 2016-11-25 22:16:39 följande:

Jag är helt ny på sidan, kan man få en notis el liknande när nån skriver i tråden el svarar på ens inlägg?

Tyvärr inte. Är du inne via webbläsaren eller appen? Du kan se om det är ett nytt inlägg men tyvärr inte om någon svarat just dig.
  • Beebii
    Thivve skrev 2016-11-25 22:16:39 följande:

Det får du om någon väljer att citera dig! (Dvs använder lilla kugghjul vid varje inlägg) då kommer. Mer det upp bland dina "nyheter" (jordgloben) där står även hur många nya inlägg det finns på alla de sidor du varit in och skrivit något på.

Detta är iaf via mobilen!
  • LillaJag06
    Beebii skrev 2016-11-26 09:59:02 följande:
    Det får du om någon väljer att citera dig! (Dvs använder lilla kugghjul vid varje inlägg) då kommer. Mer det upp bland dina "nyheter" (jordgloben) där står även hur många nya inlägg det finns på alla de sidor du varit in och skrivit något på.

Detta är iaf via mobilen!
    Är det via appen? Jag har det inte så.
  • Beebii
    LillaJag06 skrev 2016-11-26 10:02:11 följande:

Är det via appen? Jag har det inte så.

Nej jag är inne via webben och som jag citerar dig nu så kommer meddelande upp. Har iofs inte standard versionen så kanske det är någon typ av app inställning ändå!? :-/
  • Treansresa
    Beebii skrev 2016-11-26 10:06:54 följande:

Nej jag är inne via webben och som jag citerar dig nu så kommer meddelande upp. Har iofs inte standard versionen så kanske det är någon typ av app inställning ändå!? :-/

Min ser lika ut som din och jag kör webbläsare med mobilen :)
  • Treansresa

Idag kom dagen jag inte längtat efter! Dagen då jag var tvungen att köpa nya bhar. Jag har sista veckan bara gått i sportbh eller utan. Imorse tog jag på mig en av mina och insåg att det gick inte. Efter 30 minuter i provrum kom vi fram till att 75a har blivit 75d redan:( men nu kanske jag slipper det på några veckor till:)

• M OCH M
    Maceka skrev 2016-11-25 08:46:34 följande:
    Åh vilken underbar historia

Får jag fråga hur det får med rökningen?

Super grattis till graviditeten!!!
    jag måste fråga hur de går med rökningen eftersom att jag också är rökare jag är i vecka 6 nu och försöker sluta röka inte de lättaste alla dagar om man säger så då jag ska äta medicin för att jag har en diagnos men i stället för medicinen så har jag i princip alltid rökt så de är skit svårt nu men röker inte lika mycket som jag gjorde förut och de är ju bättre de
  • M OCH M
    marretiin skrev 2016-11-25 08:23:59 följande:
    Här är en bild tagen på kvällen oxå
    Jag förstår vad barnmorskan menade med att jag kommer få mage tidigare den här gången :-P
    oj du verkar ha fått din mage tidigt jag är i vecka 5+5 alltså vecka 6 och går in i vecka 7 på måndag så jag längtar tills varje måndag kommer haha, men jag känner mig lite upp svullen och så tror de syns lite
Svar på tråden BF JULI 2017